Hallo dames, Wij hebben overmorgen een echo en stiekem kan ik niet wachten om het geslacht te weten. Komt het vaak voor dat het dan al zichtbaar is?
Wij hadden bij de nekplooimeting was geloof ik rond de 12 weken al gevraagd of ze iets kon zien.. zij dacht toen voor 95% te weten wat het geslacht was, dit werd met 16 weken bevestigd! Ik geloof dat je bij een echo bureau ook al redelijk vroeg een afspraak kunt maken voor geslachtsbepaling..
Ja wij hebben dat met hetzelfde termijn voor beiden babies gezien in Oudenbosch. En het klopt nog steeds
Ja is te zien wij weten het vanaf 12 weken al. Ze was er ook 95% zeker van. En bij de 20 weken echo werd het 100 % bevestigd
Hier ook een geslachtsbepaling met 13+5, en ze zag het gelijk. Dit is vervolgens meerdere keren bevestigt, tijdens andere echo's die ik had gehad en de 20 weken echo. Hier klopte het!
Gisteren met 12.2 echo gehad. Kindje is voor de tweede keer 4 dagen verder gemeten (dus 12.6). Hij wist vrij zeker wat we krijgen en ik zag t zelf ook. Nu nog afwachten of het echt klopt
Wij hebben vandaag ook een geslachtsecho laten doen, ik stond er van te kijken dat ze dat zo vroeg al kunnen. Vanaf 13 weken kan het al. Ze was er heel erg zeker over dat we een meisje krijgen. Of het klopt, moet ik nog afwachten maar ga er vanuit dat ze het juist hebben. Vorige keer hadden we het met 15.3 weken laten doen en toen klopte het in iedergeval wel. Veel plezier bij de echo!