Hallo, we zijn vandaag voor een pretecho geweest en we krijgen een zoon! Hij is heel beweegelijk en groeit goed. Zo goed dat de bevallingsdatum nu op 5 januari staat. Mijn vraag is of ik die datum nu aan kan houden, of toch de datum van de echo met 10 weken en 4 dagen. Die datum stond op 8 januari en was van hoofd tot stuit gemeten. Nu is er meting gedaan van de doorsnee van het hoofdje en de lengte van het beentje. Ik heb mijn banner toch maar aangepast op 17 weken, haha. Ik ben gewoon nieuwschierig hoor, dus verder maakt het niet uit of hij nu 8 of 5 januari wilt komen Groetjes MB2005.
In principe lijkt het me dat de datum, bepaald middels de eerste echo aangehouden wordt. Bij een echo voor 14 weken kun je de uitgerekende datum nauwkeuriger bepalen dan daarna, dus ik zou de uitgerekende datum toch blijven houden op 5 januari. Lonneke
Maar de echo nu (ongeveer 17 weken) staat op 5 januari en die met 10 weken op 8 januari, dus voor 14 weken een latere datum als erna. Dus moet ik dan toch maar 5 januari aanhouden? Groetjes MB2005.
hoi, nee, ik zou de datum aanhouden van de echo van 10 weken, dus 8 januari. Het scheelt trouwens bijna niets, die twee echo's. Mirjam