Ik ben altijt op dezelfde tijdstip ongi. en ook sinds ik met de pil gestopt ben altijd op de zelfde dag ongi. Nu ben ik al drie dagen over de tijd, bestaat de kans dat ik zwanger ben? Mijn tepels zijn ook gevoelig...
Omdat er somige mensen zeggen dat het ook weleens een paar dagen later kan worden om ongi. te worden. maar goed, ik was altijd op tijd.
hoe lang ben je gestopt met de pil? aan je banner te zien ben je nu 3 dagen overtijd en als je al langere tijd na het stoppen van de pil een regelmatige cyclus hebt zal ik toch even een test doen
Ik ben nog maar drie maanden gestopt, sinds die dag was ik altijd precies op de zelfde dag ongi. geweest. Maar zou het kunnen paar dagen later... heb het nooit gehad, ook niet toen ik de pil nog ging nemen\
Als je echt zekerheid wil zou ik toch even een test doen. Het kan zijn dat ook al ben je 3 maanden gestopt dat je lichaam ineens van slag is door de hormoon wisseling zonder de pil.
Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent, maar ik wil je mijn ervaring vertellen. De 2 twee maanden was is netjes ongi, maar daarna is alles op hol geslagen. 36, 39 en zit nu al op dag 41, met allerlei negatieve testen. Dus van 28/29 naar 36. Hoop natuurlijk dat het bij jou anders is, maar ik wacht nu steeds heel lang met testen (is wel moeilijk hoor).