Het doet nu al een paar weken zo'n pijn in mijn schaambot/schaambeen. Alsof het heel erg beurs is. Mijn benen over elkaar doen, opstaan, lopen, alles doet pijn. Ik rust veel, maar het wordt niet echt minder. Soms heb ik ook last van mijn onderrug en stuitje (vooral van die laatste), maar bij mijn schaambot/schaambeen is het het ergst. Is dit normaal? Wil mijn VK niet bellen... als het blijft zal ik het bij het volgende bezoek wel aankaarten...
Hoi, Ik heb dat ook heel erg gehad. Begon bij ongeveer 20 weken denk ik. Ik ben doorgestuurd naar een therapeut, maar dat heeft eigenlijk weinig tot niks geholpen. Op het eind kon ik bijna niet meer lopen. Het is al die tijd gebleven. De ene dat meer dan de andere dag, maar ik heb me er doorheen moeten slaan. Op het moment dat ik bevallen was, was het direct helemaal weg. Dus even doorbijten! groet, Jeanine
Die bekkenklachten heb ik ook al sinds een week of 10. Gaat bij mij ook niet over. Enige wat je kan doen is veel rusten maar wel in beweging blijven en misschien oefeningen doen die je krijgt van de fysio.
ik heb ook sinds een weekje een beurs gevoel daar beneden...alsof ik daar blauwe plekken heb zeg maar.
Dat zijn idd bekkenklachten. Alles verweekt rond de bekken en daardoor kun je instabiel worden. Dat geeft deze klachten. Aanraden om zelf op zoek te gaan naar een fysio. Bij de een helpt het en bij de ander minder, maar zo kun je tips krijgen hoe je het een en ander (anders) aan kunt pakken. Rusten is inderdaad het beste, maar wat je dan aan beweging mag doen, op een laag pitje. Succes met je klachten Groetjes Claire