Ik ben nu 25 weken zwanger en mijn borsten zijn best al een stuk gegroeid..(understatement)En zij zijn de hele zwangerschap ook al wel gevoeliger, maar nu ontdek ik eigenlijk sinds een paar dagen dat mijn rechterborst pijnlijk is. Aan de buitenkant, en volgens mijn man voelt de borst wat steviger/harder. Ook heb ik af en toe het idee dat de borst wat blauw ziet, adertjes ofzo. Zijn er meer die hier last van hebben? Volgens mijn man zal dit waarschijnlijk komen omdat ze zo groot geworden zijn, maar ja..ik zie weer overal leeuwen en beren op de weg.. Na de eerste bevalling heb ik een beginnende borst ontsteking gehad, zou dit van invloed kunnen zijn? Help..
Geen idee wat het is, maar er gebeurt natuurlijk nogal wat daarzo, dus het klinkt niet echt ernstig. ik zou gewoon je VK of HA bellen en die ernaar laten kijken. Dan ben je meteen van je onzekerheid af!
ik heb in het begin heel veel last/pijn gehad aan mijn borsten alsof er messen in gezet waren, dat ging na verloop van tijd ook gelukkig weer over. maar ze blijven gevoelig, ik heb ook veel adders er over heen lopen en door dat ze groter worden neemt de pijn ook weer meer toe, maar dit hoort er volgens de vk er bij, ze maken zich op om bostvoeding te gaan geven. ik smeer ze in met creme en dat maakt ze wat zachter soms jeukt het ook heel erg. groetjes
Ik heb er ook last van, de ene dag erger dan de andere dag. Bij mij zie je ook echt heel goed me aders lopen. Ik ga het vanmiddag even vragen bij de verloskundige.
om je vast gerust te stellen ik kom net van de vk ook ff gevraagd was niks aan de hand maar het blijft lastig en het is altijd fijn als een de vk het kan uitleggen succes
Ik moet dinsdag naar de vk, kan het dan wel vragen en ff laten zien, maar ik was er niet helemaal rustig onder. Op een of andere manier zie ik overal gevaar in..