Hallo Meiden, Zit nu precies een week na mijn ei......Heb sinds een paar dagen ontzettend gevoelige borsten (heb ik echt nog nooit gehad) en sinds vandaag ook echt wat zeurderige menstruatie-achtige buikpijn. Heel vervelend.....Zou dit de innesteling kunnen zijn of zou ik al zwanger kunnen zijn? Waarom heb ik anders zulke gevoelige borsten? Iemand hier ervaring mee of antwoord op? Graag
Ik heb dat heel vaak, ik zit nu ook een week na mijn eisprong en heb dat ook. Ik zie het altijd maar als een teken dat over een week m'n ongi komt.
Hallo, ik heb ook altijd last van mn borsten en is ook bij mij een teken dat ik ongi ga worden..... Marr goed ieder mens is anders, dus wie weet....
Bedankt voor jullie reactie......Het zou natuurlijk inderdaad ook een voorbode kunnen zijn op volgende week ongi worden, maar ik heb dat anders nooit...Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben @Sanne1985: Ik heb ook sterk het gevoel dat ik zwanger bent.....Ik heb echt anders NOOIT last van gevoelige borsten! Wanneer heb jij toen een test gedaan als ik vragen mag?
Ik was best onregelmatig ongesteld, en had ook een sterk vermoeden dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Ik heb 4 dagen nadat ik gevoelige borsten en menstruatie-achtige krampen kreeg, getest Ik denk dat ik toen net iets voor, of op mijn nod zat, want ik had wel een knalpositieve test. Ik heb toen de clearblue plus gebruikt, die is vrij gevoelig. Liefs
Bedankt voor je reactie......Nou ik hoop dat het bij mij ook zo mag zijn Gewoon nog even afwachten.....We gaan morgen een weekendje weg en als we terugkomen ga ik testen denk ik. Zit ik 3 voor NOD..... Liefs
Ik zit nu ook een week na mn ei en ook die klachten..vandaag weer wat minder ongi krampjes maar wel paar keer steekjes, vlakbij lies... af en toe misselijk.. en gisteravond had ik ineens druppel melk uit mn tepel??Ben al lag geleden gestopt met de bv, toen mn jongste meisje 9 maanden was en ze is nu net 1 jaar.... helemaal nooit last gehad van mn borsten, alleen in de week na stoppen..dus best raar maarja...we wachten het maar af! (ook gevoelige tepels af entoe, niet de hele tijd) Toch altijd weer spannend!
Ik heb het altijd een paar dagen voor m'n menstruatie. Zowel buikpijn als iets gevoelige/grotere borsten...
ook hier vanaf zondag een menstru gevoel gehad, in mn onderrug,benen, en zeker buik. dus had zoiets ik ben ongesteld maar dan zonder bloed heel apart wel. maar ben idd zwanger. en knal test ook met cb plus. op 30dg achtergekomen.
Hoi Sheila82, Dat in mijn liezen heb dus heel de tijd ook met vlagen, vanaf een paar dagen na mijn ei al. En nu al wat ik schreef last van mijn borst en en veel meer afscheiding dan normaal. Dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook. Ben zo benieuwd en kan bijna niet wachten.. Wanneer ga jij testen?? Liefs
Hoi Nogeenkindje, Ik voelde me net zo als jij en ik heb net getest.. Twee keer postief! Hopelijk betekend het bij jou het zelfde.
Hoi NogeenKindje, ik hoop dat je inmiddels positief getest hebt! Ik had vanaf 5 dagen voor mijn NOD last van hevige ongiekrampen in buik, alsof ik elk moment ongesteld kon worden. 2 dagen voordat ik ong.moest worden had ik het gevoel blaasontsteking te krijgen maar zette toch niet door.Ook mijn borsten deden een beetje pijn maar dit heb ik altijd voor NOD. Aangezien mijn menstruatie altijd precies 28 dagen is,heb ik meteen getest na 1 dag... POSITIEF!!! Ik was heel erg verbaasd want wist zeker dat ik gewoon ongesteld ging worden. Ik ben nu 10 dagen overtijd, morgen naar huisarts. Heb nog steeds krampen, vooral 's nachts elke keer rond hetzelfde tijdstip... Vind het heel erg spannend allemaal aangezien dit mijn eerste kindje gaat worden!!!
Ik heb het vorige cyclus gehad en nu weer. Eigenlijk is de kramp nog erger dan met m'n menstruatie.. De verhalen zijn zowel postief als negatief, dus ik hoop voor ons beide dat het Positief wordt! Xx
Ik zit met hetzelfde probleem, heb je inmiddels al getest? Ik mag van mezelf vrijdag testen, niet eerder dan weet ik zeker dat ik niet "gewoon" ongesteld ben geworden!
ik had ook last van mn borsten,en misselijk.. werd gewoon ongesteld echt klote hoe je eige lichaam je voor de gek kan houden
Knap hoor dat je het nog even kan uit stellen. Ik heb gewoon nog geen testen in huis gehaald,kan ik ze ook niet gebruiken Hopen op een goede uitslag