vage streepjes en ongi-achtige steken en krampen --> vroege miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Doe, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb er al iets over geschreven bij de wachtbank van Juni.
    Afgelopen zondag heb ik een test gedaan, midstream van sensitest. Hoewel het nog wel vroeg was, waarschijnlijk vier dagen voor nod. Hij leek binnen vijf minuten al heel licht positief, maar toen ik tien minuten later keek (nog binnen het half uur waarna je niet meer mag kijken volgens de bijsluiter) was er een redelijk duidelijke tweede streep gekomen, maar vooral aan de bovenkant, alsof daar nog wat extra kleurvloeistof gelopen had...

Hoewel vriendlief en ik elkaar juichend omhelsd hebben, wilde ik toch nog een andere test doen, just to be sure.
    Gisteren heb ik dus een kruidvat test gedaan. Er kwam een heel licht streepje op, wel roze en breed zoals die andere, maar nauwelijks te fotograferen. Eigenlijk had ik daar meer van verwacht, dus schrok ik een beetje.

Vandaag geen test meer gedaan, want ik werd vanmorgen wakker met steken in mijn onderbuik, alsof ik ongi was geworden. Maar niets meer dan normale afscheiding gehad, terwijl ik de hele dag lichte krampjes heb gehouden.

Enig idee waar ik rekening mee moet houden? Toch een zwangerschap met iets van een innesteling? Of moet ik me voorbereiden op een vroege miskraam? Of kan ik vals positieve testen hebben gehad? Graag meningen!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
  3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja die testen inderdaad geven volgens mij nogal snel een 2de streepje. Ik had het afgelopen ronde ook, maar werd gewoon ongesteld. Zou je Kruidvat test aanhouden. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

4. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand duidelijk positief getest met deze en gewoon ongesteld geworden..:(

5. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    op zich is het niet erg dat je krampen hebt hoor het schijnt heel vaak voor te komen dat je ongi krampen hebt aan het begin van je zwangerschap...ik zeg gefeliciteerd...zolang er geen bloed is en je een posi test heb ben je volgens mij gewoon zwanger!!

6. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    Krampen zonder bloedverlies
    In de eerste vier weken van de zwangerschap kan een menstruatie-achtig gevoel optreden:zeer lichte buikkrampen die erop lijken alsof je ongesteld gaat worden.
    Dit word veroorzaakt door de hormonen in het lichaam:je lichaam bereidt zich voor op negen maanden zwangerschap
    De meeste vrouwen omschrijven het als een zeurend gevoel in de onderbuik.
    Zonder bloedverlies en van korte duur, is dit geheel onschuldig

even voor je gegoogled...

xxx

7. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Heb zelf twee vage kruidvat testen en een erg duidelijke apothekerstest gehad, maar heb ook lichte krampen in m'n buik. Volgens de fertiliteitsarts niets om me zorgen over te maken tenzij ik er bloed bij verlies, dus ik hou de moed erin.

8. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!
    Nog steeds geen bloedervlies en de steken zijn weg. Ik begin langzaam te geloven dat het echt zou kunnen, maar een nieuwe test zal het wel uitwijzen. Spannend hoor!

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

ik heb ook een aantal vage posi testen gehad (kv en matcare) maar ze werden niet duidelijker. Digi zei gisteren niet zwanger! Ik zou zeggen doe een digi dan weet je het zeker. Die met conceptieindicator van cb is het gevoeligst.

Deel Deze Pagina