Ik word gek van mezelf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kuipersl, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Ik had gister ongesteld moeten worden. Ben dus 1 dag over tijd, en dat zegt nog niets.. helemaal niets.. ik weet het! Maar ik loop wel 100x per dag naar het toilet en ik ben er de hele dag mee bezig!

Herkennen jullie dat?

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha ja dat is een groot bekend iets, noemen we hier SLIPSTAREN :) Bij het NOD(niet ongesteldheids dag, dag dat je het moet worden maar liever niet wil voor 9 maand) forum kun je praten met mensen die net als jij vlak voor of na hun NOD zitten

3. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Oja dat herken ik wel. heb gisteren toevallig een topic gestart dat ik gek werd van mezelf terwijl ik nog niet eens overtijd ben.
    alle wachten duurt lang.
    Ben je van plan om te testen?

4. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Nou hier nog iemand die niets anders doet dan aan het weekend denken hoor! En steeeeeds maar het forum op pffff

pfff Wordt gek van mijzelf..We hebben het deze maand voor het eerst zonder glijmiddel gedaan en ik hoop zooo dat dat de reden is waardoor ik nog niet zwanger ben en nu dus wel! maarja

5. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    ja, ik denk wel dat ik ga testen, hoor. Wachten verandert nou eenmaal niets aan het wel of niet zwanger zijn...

Toevallig, wij hebben het ook deze maand voor het eerst zonder glijmiddel gedaan, en ik hoop ook zoooo dat dat de reden is waarom het allemaal zo lang duurt.

6. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ja hoop jij daar ook zo op? Nou wie weet hebben we geluk!
    Wanneer ga je testen?

7. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    hey dames,

Ik herken dat ook wel ja. Mijn nod is volgende week woensdag, dus nog een week te gaan!
    Meer dan afwachten kunnen we niet doen.

Ik ben benieuwd hoor, als jullie getest hebben.
    Ik heb ze ook alweer in huis.

succes allemaal

gr. aline

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    tyisch geval van broek loeren! hahahaha

9. Niet meer actief

spannend

10. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik herken dat ook. Ik ben nu 2 dagen overtijd. Kan ook zijn dat mijn cyclus dit keer langer is. Durf niet te testen :(

11. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    ... helaas... negatief getest... half uurtje later ongesteld...

Beetje moedeloos word ik er wel van, hoor..

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jammer hoor! Veel succes deze komende cyclus!

13. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Pffffffff...hou op schei uit......! Vooral de eerste 5 maanden van t proberen had ik er erg last van! Als ik ook maar 1x extra naar de wc moest dacht ik al dat t raak was! En maar steeds kijken of je al ongie bent...en op de rare manier is het toch zo dat als je niet ongie wilt worden word je het ook niet! Die testten die er toen doorheen zijn gegaan mijn man werd knettergestoord van me!
    Ik was al zelfs zo ver dat ik naar de baby dump geweest ben om te kijken wat voor kinderkamer ik leuk vond!

Nu sinds een maand of 3 laat ik t rustig over me heen komen en probeer ik er niet al te veel mee bezig te zijn! Voorheen gingen we ook vrijen op commando FOUT dat werkt dus echt niet en is alleen maar slecht voor mijn huwelijk! Daar zijn we ook maar vanaf gestapt! Nu doen we 't wanneer we er zin in hebben en we zien het wel!
    Maar hoop wel elke maand dat t raak is en het blijft toch altijd een teleurstelling als ik toch ongie word!

Groetjes Debby

14. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    ja dat is het beste.
    vrijen op comando gaat niet lekker nee, ik ben nu in ronde twee en moet vandaag ongi worden.
    ik heb eerlijk gezegt gister al zon gevoel gehad, dus weet nu ook al bijna zeker dat ik ongi ben.
    en ik doe nog geen test...wacht rustig af, en maak mezelf niet gek. en die testen zijn ook best prijzig haha...groetjes pris

15. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hoi. testen en dan ongi worden, dat herken ik weer heel erg. Wij hebben ook al een aantal maal negatief getest omdat ik overtijd was, vaak maar 1 dag ten opzichte van mijn vorige cyclus. Dan had ik getest en dan werd ik ongesteld. Misschien toch ook iets psychisch...

16. Valencia

Valencia Nieuw lid

18 nov 2007
    4
    0
    0
    Ik zit nu dus met hetzelfde probleem.. Ik mag eigenlijk vandaag al testen, maar durf dus echt niet! bang dat ik het toch word, wat ik dus al helemaal niet wil! Maar me urine is hartstikke geel en ik las ergens dat je urine de eerste weken hartstikke geel word vanwege een hoge concentratie aan een bepaald iets (wat weet ik niet meer precies)

Dus nu word het maar afwachten of ik het nog wel wordt of niet.. Nu maar duimen dat ik het niet word.

Deel Deze Pagina