Hallo lieve meiden ! Mijn laatste menstruatie was op 27-02-2015, na mijn ei begonnen mijn borsten gevoelig te worden, vooral mijn tepels. Ook zag je een paar aderen lopen. Nu ruim 2 weken veder, krijg ik steeds meer aderen, en tepels zijn nog steeds gevoelig en soms pijnlijk. Ik heb geen test gedaan, om dat ik gewoon op mijn NOD dag ongesteld werd. Nu twijfel ik of ik toch een test moet kopen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik me zelf voor de gek houd, om dat ik gewoon mijn menstruatie heb gehad. Zijn er meiden bekend met gevoelige borsten met aderen de hele cyclus? En als het geen zwangerschap is, wat is het dan wel? Om dat ik het nog nooit zolang heb gehad, ik heb uberhoud nog nooit pijnlijke borsten/tepels en aderen gehad. Blijft ingewikkeld zoon vrouwen lichaam haha ! Bedankt voor het lezen en antwoorden. Liefs !
Hoe lang duurde je menstruatie? en verloor je veel bloed? Ik zou bij twijfel gewoon een testje doen meis. heb hier al genoeg meiden langs zien komen, die dachten te menstrueren en toch zwanger bleken... Maar, als je nu twee weken na je nod zit, kunnen sommige kwaaltjes ook komen van een (naderende) eisprong.
Ik was 3 dagen normaal ongesteld, de laatste 2 dagen bruine afscheiding. Misschien voor de zekerheid toch maar een testje doen, alleen al om van de onzekerheid af te komen Bedankt voor je reactie
Ik heb met periodes wekenlang pijnlijke borsten (en dan echt een paar maanden). Eigenlijk standaard na de eisprong, en soms dus gewoon 8-12-16 weken achter elkaar. Je kan speciale sportbh's kopen, zodat je er minder last van hebt Volgens mij is de enige oplossing namelijk de pil door slikken niet handig als je zwanger wilt worden En verder kan je wel gewoon paracetamol slikken tegen de pijn. Heb je ook bultjes in je borsten? Dat heb ik ook ik hou ze wel nauwkeurig bij, als ze langer dan 2 menstruaties blijven zitten, of ze worden groter, krijg ik meestal een echo om te kijken of het geen kwaadaardig is. Maar heb het nog maar een enkele keer nodig gehad gelukkig! Het heet mastopathie zou een keer langs je ha gaan als je er veel last van hebt/blijft houden. Niet dat hij iets kan doen, maar toch fijn om wel even in de gaten gehouden te worden. Veel sterkte ermee!
Ik had in mijn vorige cyclus tussen de eisprong en menstruatie heel erg last van zere en opgezette tepels. Toen ik ongesteld werd, werd het met de dag minder. Ik dacht in eerste instantie ook dat ik misschien zwanger was, ook omdat ik dat nooit eerder had gehad. Maar helaas dus gewoon ongesteld geworden. Je lichaam kan je soms flink voor de gek houden
Bedankt meiden voor het reageren. Ik voel veder geen bultjes in me borsten, ik hou het even in de gaten als het nog een tijdje aanhoud ga ik even langs de huisarts. Ja dat je lichaam je goed voor de gek kan houden was bij mijn vorige cyclus wel duidelijk. Allerlei kwaaltjes ik wist bijna zeker dat ik zwanger zou zijn, maar helaas ongesteld .. afgelopen cyclus helemaal geen kwaaltjes op mijn gevoelige borsten na, dus ging er al helemaal niet meer vanuit, maar om dat het na mijn menstruatie erger word ga je toch weer twijfelen haha