Gevoelige borsten/pinlijke tepels...zwanger of niet???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sassie, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie

    Sassie Lid

    8 nov 2005
    48
    0
    0
    Utrecht
    Hoi allemaal,

    Ik zit met het volgende:
    Ik ben 11 oktober met de pil gestopt. Een paar dagen later kreeg ik de normale bloeding.

    Na 30 dagen kreeg ik mijn eerste natuurlijke menstruatie. De 2e cyclus duurde 25 dagen.

    Ik weet niet zo goed waar ik nu van uit moet gaan voor deze maand. 30 dagen of toch 25 dagen?

    Als ik uitga van 25 dagen, dan zou dat betekenen dat ik nu al 1 dag overtijd ben. Ik heb al bijna 2 weken heel erg last van gevoelige en pijnlijke borsten en tepels en mijn buik is erg opgezet. Ook zijn de aders op mn borsten best goed zichtbaar. Ik heb gisteren (kon het echt niet meer volhouden :oops: ) getest, maar helaas negatief :cry:
    Ik heb wel vandaag heel licht menstruatie-achtige pijn gevoel, maar ben al een paar keer geweest en nog geen :evil: te zien.

    Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn of komen de :evil: er toch aan?
    Wie herkent dit?
     
  2. Niet meer actief

    Ontpillen kan je heel veel symptonen geven die lijken op een eventuele zwangerschap.
    Je kunt eventeueel volgende week voor de zekerheid een test doen.

    succes en wie weet is het wel raak
     
  3. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik had ook erg last van ontpillen. Ik had dezelfde symptomen. En ik zit nu in ronde drie en moet zeggen dat het nu een beetje normaal aan het worden is. Alhoewel ik tijdens mijn eisprong nog wel jeukende tepels heb. Heb er ook menige testen door heen gesmeten. Maar op het forum lees er heel veel over.

    Succes en ik hoop natuurlijk voor je dat het wel symptomen zijn maar maak je niet gek :p
     

Deel Deze Pagina