ik snap iets niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusjesanne, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi meiden,

Even een vraagje.

Ze zeggen dat om de dag klussen het beste is.
    Maar stel zoals ik heb ben ik 7 mei heel vruchtbaar en 8 mei mijn eisprong. Dan is het toch het beste om allebei die dagen te klussen?

Hoe doen jullie dit?

Groetjes!

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik zou dan 7 mei en 9 mei klussen, sperma blijft als het goed is een paar dagen in leven.
    Maar het probleem is juist dat je van te voren niet precies weet wanneer je eisprong is.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Je mag ook gerust elke dag. Alleen als het wat langer duurt, dan kun je misschien om de dag gaan klussen. Maar als je pas in je 2e cyclus zit, dan zou ik zeggen: have fun ;)

En anders de 7e, dat sperma leeft ook nog wel de 8e. En evt de 9e nog een keer voor een evt late eisprong..
    Hoe stabiel is je cyclus?

4. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Dank jullie wel.

Voordat ik mijn pil slikte netjes om de 28 dagen.
    ik ben pas gestopt en had nu een cyclus van 40 dagen maar wel flink ongesteld.
    Ik ga er nu dit keer gewoon van uit van 28 dagen. Is dit niet zo dan wordt het eventjes rekenen.

5. Steffie1904

27 apr 2011
    43
    0
    6
    Dekra schade-experts
    Capelle a/d IJssel
    Hoi meiden even een vraagje, misschien net even een iets ander onderwerp, maar hebben jullie misschien ervaring met pijns tijdens het vrijen rond/tijdens of na de eisprong?:)

Dit is namelijk mijn eerste maand zonder pil, en volgens mijn berekening heeft een aantal dagen geleden mijn eisprong plaatsgevonden, had rond die tijd ook last van steekjes links en rechts , een wat trekkerig gevoel... en in die dagen en daarna dus ook pijn bij het vrijen... hoop dat jullie me misschien iets meer kunnen vertellen...

Gr x Steffie

6. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    @ suusjesanne Wij hadden 1 dag voor mijn eisprong tot 3 dagen erna elke dag geklust. Het resultaat is er :D

@ steffie Pijn is heel goed mogelijk. Er gebeurd daar binnen natuurlijk een hele hoop op zo'n moment

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Het hangt een beetje af van de info die je leest en wat je ook aanspreekt denk ik.
    Ik zou zelf voor de SMEP methode kiezen en rond mijn ei elke dag vrijen. Er werd altijd gezegd dat dat niet goed was voor het zaad maar inmiddels zijn er ook weer veel nieuwe onderzoeken waar dat helemaal niet uitgebleken is en die juist aanbevelen om rond je ei elke dag te vrijen..

Dus gewoon uitzoeken waar jij je prettig bij voelt en er van genieten. Meer dan je best kan je niet doen toch?

Deel Deze Pagina