Ik heb afgelopen dinsdag een zwangerschapstest gedaan en ben zwanger!!! Mijn vraag is. Gisteren had ik onwijs veel last van mijn borsten. En vandaag bijna niet. Herkennen mensen dit of zit ik mezelf gewoon gek gek te maken?
Ik ben nu 5.2 weken zwanger In de ochtend amper pijnlijke borsten In de middag mega veel pijn in de avond weer amper Dus het kan echt schommelen
Volgens mij schommelt dat in het begin wel. Hier ene keer ook erger dan de andere keer. Vandaag voelde ik ze al toen ik over een drempel fietste, minder fijn.
die kwaaltjes zullen altijd wisselen, snap dat je onzeker en bang bent.... dat heb ik ook Die kwaaltjes zullen jou niet echt vertellen of het goed of fout zit de laatste keer had ik alle kwaaltjes en zat het toch fout! Denk eraan een zwangerschap gaat vaker goed dan fout, dus probeer een beetje te genieten
Geen zorgen! Ene dag is het er wel andere dag voel je je eigenlijk niet zwanger! Ik had met 4/5 wkn wel zwangerschapsklachten en week erna niks hele week... dat is idd eng en apart maar volkomen normaal! Succes en gefeliciteerd probeer te genieten!
bij mij is het nu pas soms een paar dagen weg, en dan komt het weer. Hoorde er bij zei de gyn tegen me.