ik had het ook maar volgens mij komt toch die ongesteldheid er weer aan... vooral bij innesteling voelde ik het...
Ik ben ook 4 weken zwanger en enige waar ik echt last van heb zijn mijn borsten, ze begonnen na de eisprong (bevruchting dus) en ik heb het nog steeds. Normaal als ik ongesteld moest worden begonnen ze een paar dagen van te voren. Dus omdat het deze keer begon na de eisprong vermoedde ik al dat ik zwanger kon zijn.
ik heb precies hetzelfde als bovenstaande. Alleen bij mij ging het af en toe over, en daarna waren ze weer gevoelig.
Jahoor,, pijnlijke borsten, wat buikpijn en trekkend gevoel, meid het hoordt er allemaal bij. Heerlijk toch hahaha
hoi meiden ik zit met een vraag en misschien hebben jullie het antw. normaal gesproken heb ik altijd al (sinds ik van de pil af ben) 3a4 dagen voor mn NOD zere tepels en op de dag van ongi ist over! nu heb ik maandag de 15e mn 2e iui gehad en sinds vrijdag voelde ik mn borsten al heeeeel licht en sinds zondag avond voel ik ze goed en nu doen ze zoooo zeer!!! en niet alleen mn tepels ook t gebeid rond mn tepel en aan de zijkant ... en als ik onder mn borst duw doet mn tepel en rondom zeer!!!! t is echt vervelend!!! en ze staan sinds vandaag vol spanning hahah maar nu is mn vraag....ga ik dit elke keer na mn iui krijgen?! word die tijd van pijn voor NOD steeds langer (lijkt me sterk na 2jr) of kan dit een voorteken zijn op bevruchting/zwangerschap?!?!