Opgezette buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Quincy23, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier nog even een vraagje. Ik ben voor de 2e keer zwanger en deze keer is het zoo anders.
    Ik heb al een paar dagen dat mijn buik opgezet is. Groeit het nu allemaal sneller. Sommige heup broeken zitten al strak. En ik ben pas 6 weken. Ik heb ook geen extra dingen gegeten of zo.

Alvast bedankt

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    het gaat sowieso sneller bij een tweede. Alles is al soepeler dus schuift sneller.
    Ik heb ook al een broek die niet meer lekker zit savonds en dat terwijl ws alleen nog de darmen wat omhoog geduwd zijn

3. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Oke thanks ik moet dinsdag al naar de vk omdat ze denkt dat ik verder ben vanwege mijn rare menstruatie daarvoor. Was net op een verjaardag met nog 2 zwangeren alleen weet niemand daar het van mij, maar had echt het idee dat ze steeds naar mijn buik keken.

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Bij mijn 2e zwangerschap zag je ook veel sneller een buik, dit was bij mij omdat mijn buikspieren veel slapper waren dan bij de eerste zwangerschap, toen had ik nog een strakke buik:D nu geeft alles iets makkelijker mee zeg maar.

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Nou ik zeg het net tegen mijn vriend. Mijn broeken zitten ook al zo strak! voel me opgeblazen in mn onderbuik als ik naar voren zit, knelt het al. Pfff.
    Ik denk niet dat ik dit nog 4 weken vol houdt!

6. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    Hallo,

Ook ik ben zwanger van de 2e en kan mijn eigen broeken al niet meer aan! Heb nu een positiebroek aan en dat zit toch een stuk prettiger, soms denk ik ook wel is dat mensen het zien maar trek gewoon wat wijde truien en shirt aan

7. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    wow .. denk ik als ik jullie reacties lees..

Ik heb ook echt last van een opgeblazen gevoel in mn onderbuik .. last van mn onderrug ...

maar als ik lees dat je jullie broeken met 5 a 6 weken niet meer ook kunnen .. ohoo hahah ( wel leuk bedoeld hoor )

Vroeg mij af wanneer jullie een apsraak hadden bij de verloskundige nadat jullie verteld hebben dat jullie zw zijn .

8. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    hoi,

Ja het is wel snel dat ik al positiekleding aan heb dat vind ik zelf ook maar krijg toch echt me broeken niet meer dicht!

Ik heb 19-2 mijn eerste afspraak bij gyn. en echo dit omdat wij onder behandeling staan in het ziekenhuis

9. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    jaa want ik denk dat ze je niet laten komen als je zegt dat je 4,5 week zw bent he ..
    weet uberhaubt niet of je al wel wat voelt/ziet !

10. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Misschien rare vraag, maar vanaf wanneer kan je positiekleding(broek) aan ? Kan dat al wel zo snel, ik bedoel zit dat dan wel goed met nog bijna geen buikje ?
    Ik heb wel met mijn strakke spijkerbroek, dat ie nu al aardig strak gaat zitten, krijg last van mijn buik ervan, nu maar weer een oude broek aan, van de tijd dat ik nog dikker was (ben ca.10 kg kwijt afgelopen half jaar) Ha,ha,ha....

Liefs Hope76

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had met 6wkn al positie broeken aan omdat ik mijn eigen broeken niet meer dicht kreeg.
    De broek die ik toen gekocht heb kon ik mijn hele zwangerschap aan en ik had op het laatst een beste buik.

12. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Ik draag nog geen positie kleding. Heb ik wel een paar dagen gedaan. Omdat ik heel erg last had van mijn buik en darmen en dat zit iets los toch het lekkerst. Alleen zakte hij wel steeds af.

Ik ben met 6,5 week naar de vk gegaan en moet met 9,5 week weer. Ik moest zo vroeg omdat mijn ONG ervoor niet goed was dus vandaar. En moet nu weet terug omdat het allemaal nog zo klein was en moeilijk nog te zien hoever ik nou exact was.

13. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik kreeg bij mijn tweede zwangerscahp mijn eigen boeken met 6 weken ook al niet meer dicht. Nu ben ik 5 weken en ook nu beginnen mijn broeken al erg strak te zitten.
    Ik heb op 9 maart mijn eerste afspraak bij de vk, maar ik mag de dag erboor al een echo laten maken, omdat mijn vorige zwangerschap in een miskraam was uitgelopen.

14. Stimpy79

Stimpy79 Lid

26 jan 2010
    97
    0
    0
    NULL
    Hoi,

Ik heb hetzelfde, ben zwanger van mijn 2de, en kan nu eigenlijk mijn broeken niet meer aan, als ik loop wel, maar als ik moet gaan zitten, dan duwt me dat zo in mijn buik. Heb ook al af en toe een zwangerschapsbroek aan, is een verademing!!!

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik kan me goed voorstellen dat je bij een tweede kindje al wat sneller positiekleding gaat dragen hoor! :) Zelf ben ik pas net zwanger van de 1e en ik merk nu al dat mijn kleding strakker zit! Ik hoef voorlopig denk ik nog geen positiekleding aan, maar doe 's avonds wel een knoopje los en dat deed ik normaal echt nooit. Dus als jij een paar weken verder bent en dan ook nog eens van je tweede lijkt het me logisch dat je buik al wat is gegroeid! Hoe dan ook lijkt het me niet gezond als je kleding zo strak zit dat het pijn gaat doen rond je buik. Dus ik zeg: veel plezier met shoppen! 8)

16. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook hoor een opgeblazen buik en bij mijn maag is het ook dikker. dit komt dat de darmen plaats aan het maken zijn en die schuiven dan op.
    Ik heb ok het idee dat iedereen kijkt en het ziet, maar goed het maakt mijn niet uit.
    Wij houden nog even ons mond totdat wij een echo hebben gehad.

Gr Bel

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij mij hingen mijn buikspieren nog op de knieen van vorige zwangerschap... dus nu met 6 weken is buik alweer behoorlijk opgezet.
    ik droeg nog steeds positiekleding,of die paar grote kledingstukken die ik na bevalling had gekocht. dus die dragen we maar gewoon door he :)

18. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb tot een week of 15 lekker in leggings gelopen en ben nu overgestapt op positiebroek. Maar dit is pas mijn eerste dus denk wel redelijk normaal.

19. kaatje27

kaatje27 Lid

21 jan 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    hebben jullie dat ook een onrustige buik?
    groetjes kaatje:(

20. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    jep een hele onrustige buik.
    Zelfs dat ik soms denk ik voel het al bewegen. kan natuurlijk niet. ben net 8 weken zwanger maar het is hetzelfde gevoel als bij finn toen hij ging bewegen. Deze zwangerschap is bij mij zoooo anders

Deel Deze Pagina