Hoi! Had anders ver voor NOD altijd last van (.)(.) maar nu dus iets minder lang van te voren enneh zie banner! Heb nu wel last van mn boobies hoor, gevoelig en ze zijn wat gezwollen... Liefs, Mili
Ik had 't voor ik aan de pil ging altijd rond de eisprong (denk ik), ik werd altijd 1,5 tot 2 weken daarna ongie, dus... Maar ik ben pas gestopt met de pil, dus nu weet ik 't niet meer
Dat geeft mij weer een beetje hoop. Was er maar wat behalve de testen dat je het al eerder wist. Dat wachten duurt altijd zo lang.
gelukkig deze maand na mn ei geen last van mn (.)(.) normaal is het soms niet te harden Moet zeggen helemaal gfeen klachten nu ook geen krampjes helemaal niks
Ja toen werd het al minder. Ik snap er echt niets van. Dat had ik ook altijd voor mijn NOD. Op de dag zelf was de gevoeligheid ineens weg. Wat is een lichaam een vreemd ding
Nou wat je zegt, ik snap er ook niks meer van. Bij mij is het volgens mij ook volledig in de war. Ben ook erg benieuwd wanneer mijn volgende ongi is, of dat netjes na 28 dagen zal zijn of .... tja wie zal het zeggen. Heb trouwens nu ook last van mijn (.)(.)
Ik ben vrij regelmatig ongi. 27 of 26 dagen dus ik moet het zaterdag of zondag worden. Het liefst niet natuurlijk. Maar ik ga er wel een beetje vanuit. Was jou cyclus wel regelmatig?
Ik duim ook voor jouw. Konden ze maar wat verzinnen op dat wachten. Maar het valt mij wel op dat mijn lichaam hele andere kwalen heeft al sanders. Ik ben sinds mei '06 van de pil af . Dus het ontpillen heb ik al lang achter de rug.
Ja dat zou je wel denken, bij mij kan dat nog wel even duren en dat blijkt ook wel. Moet ook geduld hebben, maar ja tijd tik door he. Gekke is dat ik al zo lang geen kinderwens had en sinds okt. dus wel ineens. Was erg verward. Vandaar gestopt met prikpil omdat dat dus de nodige consequenties met zich mee brengt en het vrij lang kan duren allemaal
Je bent al wel weer ongi geworden? Lijkt me wel balen als je daar op moet wachten. Dat zou een reden zijn voor mij om daar niet aan te beginnen. Ik ben in mei '06 gestopt met de pil i.v.m. elke dag hoofdpijn en in de stopweek migraine. En in mei dit jaar begonnen voor het eggie. Ik had al 2 jaar een kinderwens, maar mijn vriend nog niet. En het is wel zo handig om daar op te wachten.
Ja ben 24 juni weer ongi geworden en heb de volle 5 dagen uitgezeten. Nu dus weer afwachten wanneer het weer komt. Als ik uitga van 28 dagen cyclus, dan had ik van het weekend een eisprong moeten hebben, maar de test wees uit van niet. Dus nu maar weer afwachten.... Eigenlijk waren we er beiden steeds niet aan toe en ik wilde eigenlijk nooit, maar in ene kreeg ik dus die moedergevoelens, had nooit wat met babies of zwanger zijn en nu lijkt het me fantastich, gek hoor. Mijn vriend zei dus dat het wel goed was om te stoppen zodat eerst al die hormonen uit mijn lichaam kunnen gaan, wat dus 6 maanden heeft geduurd, maar nu die eisprong nog en daarna zien we wel of het vanzelf gebeurt, zwanger raken dus. Bij hem hoeft het niet meteen, maar ondertussen zijn we toch alweer een tijdje verder en ben ook al weer 35, dus tja klokje tikt! Balen als je zulke bijwerkingen hebt van de pil. Dus al die tijd anders gebruikt. En dan nu voor het eggie, heb je ook geduldig moeten zijn.
Dat is balen dat je niet weet wanneer je je ei hebt. Gebruik je ovulatietesten? Hoe oud is je vriend? IK ben 26 en mijn vriend is 27. Ach mijn geduld is beloond. Er zijn wel wat ruzies geweeest hoor. Want iedereen om mij heen werd maar zwanger en ik moest steeds op mijn vriend wachten. En nu wachten op een positieve test. haha
Ja gebruik testen, helaas geen hoera-streepjes. We zijn beiden 35. Dus als je 1 of 2 kindjes wilt wordt het wel tijd om er aan te beginnen, want we weten natuurlijk ook niet of het snel leukt of dat het nog een jaar duurt.
Ben ik helemaal met je eens...haha en zelfs met een test is het nog ff onwerkelijk hoor...haha ga vrijdag weer testen en hoop op een dikkere streep. Ik duim voor je meid!