Eey iedereen Ik ben op moment heel erg in de war. Me vriend en ik willen graag een kindje. We proberen sinds dec maar nog niet gelukt. Nu ben ik sinds 5 dagen met vlagen misselijk, jeukende tepels als me vriend ze aanraakt zijn ze heel gevoelig. En heb opgezette buik. Dit is nu de derde dag dat ik bloed verlies maar is anders als me menstruatie. Mijn menstruatie is meestal heel heftig en pijnlijk. Maar nu is gewoon lichte bloedverlies niet zoals Ik gewent ben. Wat moet ik nu doen en wanneer moet ik dan testen liefst doe Ik het nu omdat ik niet weet wat kk Moet denken. Alvast bedank
Je kunt een testje wagen. Maar ben je in dec ook met bv de pil gestopt? Dan kan het zijn dat je nog aan het ontpillen bent.
Nou je NOD is dan dus al geweest want je hebt menstruatie. Dus dan zou je kunnen testen. Maar ik verwacht dat je gewoon ongesteld bent.
Ik slik al 1,5 jaar geen pil meer. Me menstruatie is sinds die tijd heel erg heftig. Loop dan bijv gewoon leeg en nu is gewoon meer als de helft minder en ben nooit misselijk of opgezette buik en ook nooit problemen met me borsten. Daarom vind ik het raar.
Dat dus. Je kunt nu testen en als je klachten van een zwangerschap zouden komen, moet je al dusdanig veel HCG aanmaken dat een zwangerschapstest nu duidelijk positief moet aangeven. Negatief, dan is je menstruatie gewoon eens wat lichter en dat is normaal. Je klachten kunnen dan ontstaan doordat je zo graag zwanger wilt zijn. Ik lees dat je sinds december, dus nog maar net, aan het proberen bent om zwanger te worden. Houd je er rekening mee dat er gemiddeld een jaar voor staat om zwanger te worden?
Maar ik ben al ruim 1,5 jaar van de pil af en sinds die thijd loop ik dan gewoon bij leeg als me mentruatie kreeg. Nooitlast van me borsten gehad me vriend zeg ook dat me tepels veranderen. Ben nooit misselijk geweest. Kan dat na al die jare ineens veranderen. Ik voel me niet ongestelt want heb geen buikpijn zoals altijd
Ik heb al een dochtertje van bijna 4. We zijn er niet egt heel erg mee bezig om zwanger te raken. We hebben zoiets van als gebeurt gebeurt het. Maar we brengt me gewoon beetje in de war omdat ikmet me dochtertje binnen een maand zwanger was en was ook net maand gestop met de pil toen maar ben nu al 1,5 jaar gestopt zonder seks te hebben gehad.
Een test is in dit geval het enige dat je een definitief antwoord kan geven op je vragen. Ik denk zelf dat je gewoon ongesteld bent, maar dat je je misschien ook anders voelt omdat je veel met zwanger worden bezig bent.
Met zwanger worden zijn we niet echt bezig. Want we hebben zo iets gebeurt wanneer het gebeurt en is dat nu niet is wel ove rpaar maanden. Maar gaat meer gewoon om dat me lichaam ineens raar doet en dat vorige maand nog niet zo was. Ben er echt niet mee bezig om zwanger te raken heb zo iets alles op zijn tijd en we hebben tijd zat heb al kindje van bijna 4 en met haar was ik er echt mee bezig en nu niet
Als je graag zwanger wilt worden kan je lichaam schijnzwanger worden (ik weet er alles van). Waardoor je klachten krijgt en evt ook verandering aan menstruatie. Dus het zou zomaar kunnen, maar het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houd omdat je graag wilt. meer dan testen en kijken wat de uitslag is kun je niet doen. Als die negatief is, ben je echt niet zwanger want je bent al over je NOD heen.
We hebben afgesproken even af te wachten want als de bloeding afgelopen is en ik behoud de klachten nog een week doen we een test. Ik zit niet echt zo van ben ik zwanger of wat dan ook. Heb dit gewoon nog nooit meegemaakt en was van me Dochtertje ook niet ziek of zo. Maar ze zeggen iedere zwangerschap is anders. Ik weet wel dat ik toen wel zo last van me borsten had en andere geur en snel van een bepaalde geur misselijk werdt. We wachten het gewoon even af wat het is anders even naar de huisarts voor de zekerheid.