Goedemiddag dames, Ik wil het gewoon even graag delen met jullie omdat ik zo ontzettend blij ben! Me cyclussen gaan omlaag en worden normaal! Eindelijk na 14 maanden kan ik zeggen dat ik een normale cyclus krijg. Ik heb echt een vreugde dansje gedaan. Ik was al blij vorige maand met een cyclus van 34 dagen wat ik eerst bijna niet kon geloven, en nu gewoon 29! Waar een mens al niet gelukkig van kan worden. Nu alleen nog hopen dat het zaad van me vriend verbeterd is en we gewoon op de natuurlijke weg zwanger kunnen worden. Ik hoop ook dat mijn berichtje sommige dames een beetje hoop kan geven want ik dacht ook dat het nooit normaal en korter zou worden maar bij mij heeft het gewoon echt dik een jaar nodig gehad dus wie weet dames met ook een lange en onregelmatige cyclus wordt het lastig ge wachten straks beloond! Ik hoop het want gun jullie het ook allemaal. Nog een fijne zondag allemaal en ik ga even een lekker gebakje eten om het te vieren
Wat fijn Brinsa!!!!❤ Had je wel eisprongen dan? Gebruikte je ovulatietesten om je eisprong te bepalen? Geniet lekker van je gebakje! Wij eten vanavond patat om te vieren dat we er weer voor gaan hihi. Nu moet ik ervoor zorgen om niet te geobsedeerd te raken en alleen te willen vrijen op de vruchtbare dagen omdat het anders 'geen zin' heeft😓 Tja zover kan het gaan bij mij helaas..
@Feline. Ik heb ze in het begin gebruikt maar ze gaven heel vaak vals positief aan dus ben er mee gestopt maar uit onderzoek van het ziekenhuis is gebleken dat ik wel degelijk een eisprong heb. Jaa lastig he ik moet ook opletten dat ik dat niet ga doen hoor nu ik weet wanneer me eisprong ongeveer is. Hopelijk is het snel raak want zie dat het bij jou ook niet heel erg mee zit.
Oké, fijn dat je wel een eisprong hebt! Dan zou ik je willen adviseren het dan ook proberen los te laten en lekker te gaan klussen wanneer jullie zin hebben☺ die testen zijn ideaal als ze werken..maar maakt het ook minder romantisch. Ik bespreek de testen nu bewust niet meer met mijn vriend en houd het lekker voor mezelf wanneer hij positief is..natuurlijk heeft hij wel door als ik diegene ben die een paar dagen achter elkaar het initiatief neem maar hij vraagt nergens naar ☺
Oh fijn zeg! Dat geeft hoop . Hier ging het juist de laatste maanden ook weer naar beneden maar afgelopen maand weer omhoog, dus zal al te balen. Hopelijk deze maand ook weer korter.