Beetje bloedverlies, wat te denken of doen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by OliviaSophie, Jul 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OliviaSophie

Jul 20, 2008
    11
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Even een vraag, het kan zijn dat ik hem hier voor de zoveelste keer stel, maar kon hem in de gauwigheid niet vinden in de geschiedenis hier.

Het zit zo:

Ik vermoed dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje. Ik ben misselijk bij vlagen, weinig eetlust, duizelig zo nu en dan, gespannen borsten, menstruatiepijn soms, etc. En helaas, sinds gisteren snip- en snipverkouden:(
    Nu heb ik al 2x getest, ik kan echt niet wachten, en beide keren negatief. Misschien ook logisch, mijn ongesteldheidsdag is pas volgende week.
    Dit is allemaal logisch dus.

Alleen, sinds disndag(een week nar mijn eisprong) heb ik soms na het plassen last van wat bloed. Dus bij het afvegen een beetje rood aan het papiertje. Ik schrik hier best een beetje van. Het is bijna elke dag, soms wel en soms niet als ik plas.
    Nu weet ik dat dit allemaal nog zou kunnen terwijl je ook nog zwanger bent, lees ik op andere websites. Bovendien als ik ongesteld wordt komt het meteen en niet zo elke dag een pietsie.

Is er hier een vrouw die dit ook had zo in haar prille zwangerschap? Mag ik me nog verheugen op een eventuele zwangerschap of denken jullie dat dit iets naars betekent?

Ik hoop iets te horen, het liefst positief:)

Dank jullie wel, Olivia.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Bij mijn tweede zwangerschap heb ik dat ook gehad. Ik had alleen al last van de symptomen 2 weken voor mijn NOD. Ik was duidenlijk zwanger. Ik had ook regelmatig bloedverlies.

3. OliviaSophie

Jul 20, 2008
    11
    0
    0
    Dank je voor je antwoord Mimi.
    Ik schrik wel van je stukje onder je berichtje, jeetje, 3 miskramen...meid wat naar voor je zeg. Ik hoop dat dit kleintje gezond geboren mag worden. Succes!

Had je bij alle zwangerschappen bloedverlies? Ook bij je kindje wat er inmiddels al is? Je hoeft niet te antwoorden hoor, ik kan me voorstellen dat het best lastig is soms.

Olivia.

4. OliviaSophie

Jul 20, 2008
    11
    0
    0
    Oh, ik lees het al.....
    Nogmaals, succes deze keer. Ik hoop het voor je!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Bij mijn dochter heb ik alleen lichte bloeding gehad met drie maanden. Dat was een innestelingsbloeding toen.

Share This Page