Hier weet ik me effe geen raad, misschien kunnen jullie me op weg helpen.... Na mijn miskraam heb ik nog geen ongie gehad.... ik heb wel 2 weken erna volgens mij mijn ei weer gevoeld (denk ik, voelde m altijd heel duidelijk) had ook veel slijm... (bah wat vind ik dit vies klinken) rond die periode ook wel geklust. gister was ik licht misselijk, mijn tepels zijn iets gevoeliger, en bij inwendig onderzoek voelde ik een verharde baarmoedermond........ zou ik....?????????? nu weet ik niet of ik als ik nu een test zou doen of die misschien zou gaan kleuren door de misschien resterende hcg van mijn miskraam.... wat denken jullie???????? help wat moet ik doen. 30 juli heb ik een afspraak voor nacontrole curetage bij de gynaecloog. maar tot die tijd wil/kan ik niet wachten. wat doen ze bij zo'n nacontrole? maken ze dan een echo? stel.......stel ik ben weer zwanger zien ze t misschien aan als restweefsel? ps 17 juni ben ik gecurateerd en heb normaal een cyclus van 28dgn.
hoi, als je nu test en die is positief dan ben je opnieuw zwanger. Het zou vlot zijn, meestal duurt een eerste cyclus na een miskraam langer, maar het kan zeker wel. Bij een nacontrole van de curettage zullen ze alleen een echo maken. Je zult een eventuele zwangerschap dan ook kunnen zien. Ik zou maar gewoon een test doen! Mirjam