hi allemaal, er zijn hier volgens mij al vaker topics over geweest, maar kan het zo snel ff niet vinden.. Ik vroeg me af waar je ook al weer die chocolaatjes met muisjes kunt krijgen, als alternatief voor de beschuiten Zelf in de keuken iets freubelen ga ik niet doen (ben niet zo'n keuken prinses en al helemaal niet als ik net bevallen ben ), dus ik bestel of haal liever iets. En kun je ze al van te voren halen of worden ze dan oud? Alvast bedankt!
Ik dacht dat ik zoiets een keer bij de jamin heb gezien, maar op de website van jamin kan ik het niet zo snel vinden.
Hoi hoi, Bij ons in het dorp heeft iedere bakker ze, dus ik denk dat je ze daar wel vindt! Succes! Groet, Kiki
Ik zag witte chocoladerondjes met roze stippeltjes bij de Hema liggen. Die zullen zeker nog wel even goed zijn.
ik heb een topic geopend Wil geen beschruit met muisjes.... misschine moet je daar eens tussen kijken daar staan ook die chocolatjes met muisjes tussen...
Geboortebeschuitjes met muisjes bestellen | gefeliciTAART.nl dit is trouwens die site met die chocola met muisje
Dit is waarschijnlijk niet wat je bedoeld, maar ik vind ze wel erg leuk (en prijzig, maar dat terzijde ) Geboorte | My M&M's
jamin heeft ze en de meeste banketbakkers! bij de banketbakker hebben ze ook chocolaatjes in de vorm van baby of babyspullen!
@ ts; ik weet niet precies waar je woont maar hier in Amstelveen wordt heel veel geboortechocolade verkocht bij Martinez Chocolatier... Heb de mijne daar ook besteld Heb oa die muisjeschocolaatjes en babyjongentjes chocolade