hee mensen! Ik ben 7+2 zwanger maar totaal niet misselijk. Ook geen weeïg gevoel. Natuurlijk is dat prettig want ik vind misselijk zijn heel naar. Maar ergens ook wel gek want je hoort zoveel dat mensen misselijk zijn. Meer mensen die hetzelfde hebben ? En kan het ook nog wat later komen alsnog ? Xxx
Hier week 6 en begin week 7 zooo misselijk dat ik niks binnen kon houden. Daarna helemaal niet en nu begint het weer terug te komen. Wees blij dat je niet misselijk ben
Geen misselijkheid gehad, juist meer honger dan normaal Ik zou zeggen: ben blij en geniet ervan!! En ik hoop voor jou dat je ook niet misselijk wordt.
15-20% van vrouwen wordt niet misselijk Mijn eerste was ik niet misselijk, had alleen wel (erg) slechte eetlust tot ongeveer 16 wkn. (jammer genoeg bij de 2e en 3e extreem misselijk 9 maanden lang )
Ben ook niet misselijk,ook nooit geweest.Tijdens al mijn zwangerschappen niet gehad.Geniet er lekker van.
Hier misselijk geweest vanaf een week tot 8 tot week 15. Maar sommige vrouwen zijn helemaal niet misselijk.
Hier misselijk van week 8 tot en met 13 ongeveer. Maar ken genoeg vrouwen die helemaal niet misselijk zijn geweest. Geen zorgen, geniet er van!
Hier by de eerste niet misselijk geweest. En bij deze zwangerschap ook niet. Lekker genieten, bij iedereen is het weer anders.
Eerste zwangerschap helemaal niet misselijk. Tweede zwangerschap kotsmisselijk van week 8 tot week 16. Het hoeft dus helemaal niet en kan van zwangerschap tot zwangerschap wisselen. Wees blij, want door die misselijkheid kon ik niet echt van de tweede zwangerschap genieten.