Gevoelige darmen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jelly, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hey dames

Ik heb sinds ik zwanger ben, enkel maar vage klachten (afkloppen!)
    Rugpijn, buikpijn (lijkt wel of ik ongesteld moet worden), tepels, vlagen van misselijkheid maar vooral...
    En dat stoort niet alleen mij, maar ook mijn vriend...
    elke avond na het avondeten zo ongeveer krijg ik diarree. JEEZES!
    ja, sorry voor mijn taal!
    Mijn vriend vroeg me laatst: is dat eigenlijk normaal als je zwanger bent.
    Ik : ja, ik dénk het...
    vriend: nou, dan sta ik er nog goed op dan... hahahaaa
    Het was natuurlijk allemaal wel als geintje, maar zijn er nog vrouwen die daar last van hebben?

Ik hoop het?!

Jelly
    xxx

2. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi jelly,

de eerste klachten herken ik. maar diaree niet echt. wel een partij rommelende darmen. maar verder niks. maar het zal er wel bij horen denk ik.

groetjes

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb nu 3 keer 2 dagen last gehad van diaree. schijnt erbij te horen. als je je dokter belt zal hij je geen anti diaree mdecijnen geven want die mag je nu niet . let op dat je veel drinkt en desnoods een kopje bouillon savonds. Is goed vanwege het zout. het enige gevaar van diaree is dat je te weinig vocht binnen houdt. De baby pakt toch wel wat hij/zij nodig heeft. buiten dat is het indd niet fijn.

kijk het even aan duurt het te lang dan even naar je HA, want goed is het natuurlijk niet.

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb het ook gehad in het begin.. Niet elke dag maar wel een aantal keer. Het schijnt erbij te horen.. Maar als het te lang duurt zou ik even langs de huisarts gaan.

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben zover ik weet nog niet zwanger. maar had op 2e kerstdag bij mjn schoonouders gegeten. vlak erna kwam me er alles eruit. de dagen erna was ik ook aan de diaree en nu heb ik nog last van opstotend maagzuur en af en toe beetjke misselijk! ook heb ik af en toe steken in mijn linkeronderbuik (vooral smorgens)

ik heb altijd een cyclus van 26 dagen gehaden vorige maand was hij opeens 32 dagen:S ik ben op 4 december ongi geworden en heb vanaf toen ook getempratuurt en ovu testen gebruikt! nu was op dag 12 en 13 de temp hoger dan zou je normaal 14 dagen later ongi moeten worden ( 13+14 = 27) en ik zit nu al op dag 31.........ik wacht morgen nog even af! en anders ga ik eens testen!

groetjes dani

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Geen diaree, Maar zachte lichtbruine poep die heel erg stinkt hahaha eet smakelijk!

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Bij mijn eerste vreselijk verstopt, moest dagelijks laxo gebruiken en nu geregeld diaree en inderdaad vooral na de warme maaltijd 's avonds.. verder ook pijn in mijn buik en maag, dus het hoort er denk ik bij

succes!

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb van mezelf gevoelige darmen. Nu moet ik sinds gisteren vaak naar de wc voor grote boodschap, is meestal iets dunner dan normaal. Want dacht ook juist dat het dan moeilijker gaat maar bij mij is het net geen diarree..
    Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben :)

Liefs

Syl

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou meiden voor mij is vandaag de dag. als het goed is moet ik vandaag ongesteld worden!
    anders doe ik morgen een test.
    naja best spannend!

vandaag komt ook de kapster thuis misschien een permanentje? af en toe mag je jezelf wel eens verwennen!:D

ik houd jullie op de hoogte!

groetjes dani

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames slecht nieuws!
    ik ben net ONGESTELD geworden :'(
    snik snik...alweer een cyclus van 32 dagen!

naja.....op naar ronde nummer 6!

groetjes dani

Deel Deze Pagina