:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maantje555, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hoi dames,

Dit keer geen vraag maar even m'n frustraties kwijt. Gister is m'n vriend opgenomen in het ziekenhuis ... Vandaag te horen gekregen dat we 8 weken geen seks mogen hebben. Ik vind het al zo lastig dat we na 7 maanden nog geen geluk hebben gehad en nu zijn de kansen voor de komende 2 maanden ook alweer verkeken :(
    Ik vind het vooral lastig dat ik zo denk.. Voelt egoïstisch dat ik daarmee bezig ben terwijl hij in het ziekenhuis ligt. Gelukkig baalt hij hier ook net zo erg van maar toch ....
    Het zit niet mee zo :(

2. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je helemaal hoor...Je hebt een verwachting en nu weet je zeker dat die verwachting niet uitkomt de komende 2 maanden. En je wacht al een tijdje. ..

Ik hoop dat alle goed is met je vriend iig en dat jullie asap weer kunnen beginnen!
    Sterkte!

3. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ai dat is vervelend! Voor je vriend en voor jou.

Niks om je schuldig over te voelen hoor! Als je er zo mee bezig bent dan is het ook niet gek dat je ook meteen conclusies voor jezelf trekt...

Sterkte en hopelijk knapt je vriend snel op!

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Sterkte!! Knuff

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh, dat is echt onwijs kl*te! Zeker omdat de wens zo sterk is, voelt iedere maand niets doen als een verloren maand.. Wat het natuurlijk ook is...

Veel sterkte voor jullie beiden!

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina