dag meiden.. nou vandaag heb ik getest met predictor vroege test en een heel licht streepje. mij gevoel zegt al een paar dagen dat ik zwanger ben ik heb pukkels die me GIGA zeer doen, heb al een week lang last van me onderbuik die zeer gevoellig is. heb het gevoel dat ik wat opgeblazen ben van binnen, en heb sinds gister last van me onderrug..v ooral links en een wat ongi gevoel in de buik kortom een zeurderig gevoel in buik en rug. Zou dit tekens kunnen zijn van zwangerschap? kan me namelijk met me 1e zwangerschap niet heugen dat ik hier last van gehad heb xxx
ik heb hier al vanaf dag 13 last van.. maar of ik die dag ook me eisprong heb gehad dat weet ik niet.. me temp dee een beetje raar deze maand nu is die eindelijk goed gestegen maar krampjes en steken heb ik al 11 dagen last van. ik hoop voor je dat de test alleen maar donkerder gaat worden en je gewoon lekker zwanger bent! ik zou kruitvat test kopen die van 2 voor 5 euro.. die schijnen heel betrouwbaar te zijn en duidelijk. heb nog nooit gehoord dat iemand daar vals posi mee heeft getest. ik kan me het getrek en opgeblazen gevoel wel herinneren van de zwangerschap van me zoontje maar toen kreeg ik het pas 5 dagen na me eisprong. liefs xx