[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]Ik snap er niks van! Ik had vanmorgen vroeg al wat buikkrampen maar heb er niet zoveel aandacht aan geschonken, dacht misschien heb ik wel beetje rommelende darmen, zo voelde het namelijk ook. Maar nu net had ik bij het afvegen beetje roze bloed, en in de wc pot bij mijn plas had ik 1 druppel helder rood bloed, meer was het niet echt maar 1 druppel.. Een kwartier later ben ik nog eens naar de wc geweest, en toen was het bij het afvegen wat meer bruin met ook wat dunne slijm. Ik zit vandaag op mijn 8e dag van mijn cyclus, ik verwacht mijn eisprong pas over 7 dagen.. Ik ben 4 dagen ongesteld geweest zoals gewoonlijk eigenlijk.. dus vandaar dat ik dit zo raar vind op dag 8! Wel heb ik gisteravond geklust met mijn vriend, maar niks geks gevoeld of gedaan, dus ik ga er ook niet vanuit dat het door het klussen komt.[/FONT]
Het zou toch wel kunnen dat je vriend een adertje geraakt heeft ofzo (hoef je helemaal niet te voelen). Of nog een overblijfseltje van je menstruatie of wat dan ook. Het hoef ieg niets met je eisprong te maken te hebben ofzo. Gewoon goed aan de klus over een paar dagen.
Het kan gewoon nog wat oud bloed zijn dat nog is blijven zitten van je mensturatie. Houd het de komende dagen goed in de gaten en begin gewoon alvast om de dag te klussen! Succes!