Hoi hoi ben ik weer met een vraag voor mezelf. Er is bij mij Pcos geconstateerd al paar jaar terug, we zijn nu al 4 jr bezig om zwanger te weorden. Na heel veel problemen met gyns in dat ziekenhuis en problemen met afvallen ben ik gelukkig bij een groep goeie gyn's terecht gekomen in t beatrixziekenhuis. Afgelopen juni was ik gestart met clomid 100 mg en het sloeg aan Op cd 21 bloedprikken en ja hoor ik had een duidelijke eisprong. En idd meteen die ronde zwanger, wij helemaal gelukkig Het was een drieling, Maar helaas zijn er 2 met een mk afgekomen en de derde zat buitenbaarmoederlijk in de rechtereileider. Gelukkig is het uitzichzelf afgekomen. Heel veel verdriet, maar dat terzijde Nu heb ik een kuur orgamtril weer achter de kiezen en de clomid 100mg ook. ik zit nu op cd 14 Veel slijm ruikt ook anders dan normaal (sorry ), baarmoeder zit erg laag (niet fijn met fietsen of lekker neerpoffen op de bank) Ik zou dus nu een dezer dagen mn ei moeten krijgen. Nu uit nieuwschierig heid een pak ovulatie testen gekocht ben daarmee op cd 9 begonnen meteen een heel licht lijntje, Maar het blijft ook bij een licht lijntje nog geen vette streep Heb op de gebruiksaanwijzing gelezen dat de testen een vals positief kunnen geven bij vrouwen met PCO maar het blijft alleen dat vage lijntje niet positief en niet nega negatief. Heb nu eigenlijk een beetje de angst dat er geen ei is? Zou dat kunnen ondanks dat dezelfde kuur in juni wel is aangeslagen? of moet ik nog even gedult hebben? T is allemaal zo lastig Sorry voor het lange verhaal, maar alvast super bedankt voor t antwoord liefs marie-claire