Hebben jullie dit nu ook? Mijn hart stroomt nu al over van liefde voor ons aanstaande ukkie. Ben zó benieuwd ook hoe hij/zij er uit gaat zien (of eruit ziet) en hoe zijn/haar karakter is. Mijn vriend is er ook zo gelukkig mee, echt hoor... ben zo gelukkig als maar kan!
Ja Asje20, gaan we zeker doen. Maar nu nog niet. Denk rond de 28 weken, wij willen ook niet weten wat t word.
Ja echt super wat ze tegenwoordig kunnen. Ik heb volgende week me pretecho! kan niet wachten hihi ben gewoon zenuwachtig.... maar ben op tijd met een afspraak maken, kan nogal vol zitten! en toevallig een collega van mij had het met 28 weken laten maken, maar dat kindje was al beetje ingedaald en waren de foto's niet zo mooit omdat een stuk weg viel helaas.. was gewoon zwart zeg maar! nu had ze wel een grote baby vertelde ze! maar ja, het is toch best veel geld, dus je wilt wel het aller mooiste plaatje mee naar huis Je hebt bijna je 20 weken echo, die is ook heel leuk
neem maar 1 ding van mij aan, wat er uit komt, is voor jou altijd het mooiste en liefste wat je ooit hebt gezien..al heb je er nog zovele gezien die van mij is en blijft de mooiste.......
idd smoekie haha je eigen is altijd het mooist en het liefst je voelt zon onvoorwaardelijke liefde voor je kleintje dat is onbeschrijfelijk