Krampen onde in de rug...?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ron, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ron

Ron Nieuw lid

23 mrt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

mijn vrouw is op dit moment 40 weken en 1 dag zwanger. Afgelopen nacht werd ze om 04:00 uur wakker met krampen onder in haar rug. Dit gaat al de hele dag zo door. Elke keer ongeveer om de 10 minuten met een duur van tussen 1 minuut en 1,30 minuten. We zijn vanmiddag voor de zekerheid naar het ziekenhuis geweest voor controle (Omdat we daar onder behandeling zijn) en die vertelden dat alles goed ging.
    Mijn vrouw heeft nog steeds erge krampen en kan zo ook niet slapen. Is dit een begin van de bevalling en wat? Wat kan ze er aan doen om de pijn te verzachten en te kunnen slapen...? (Want dat laatste gaat echt niet lukken zo) Of kan het ook iets met haar darmen te maken hebben?

2. Ron

Ron Nieuw lid

23 mrt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het waren dus weeen en de bevalling was begonnen. Mijn vrouw heeft dus alleen maar rug weeen gehad en het werd een hele zware bevalling! Gelukkig is alles goed gekomen en moeder en zoon maken het goed. Ik wens iedereen die nog moet bevallen heel veel succes en het is echt waar wat iedereen zegt: Als het kind er is, is alles wat je daarvoor hebt moeten meemaken zo vergeten!

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Ron.

Proficiat met jullie kindje.

Fijne kraamtijd en veel geluk samen.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina