ik hoop dat iemand hier antwoord op weet. ik heb nu al 3 dagen plotselinge rugkrampen. de eerste dag heel heftig toen ik in de praxis stond. ik moest de krampen echt wegpuffen. ik ben de winkel uitgelopen en in de auto gaan zitten en toen trok het weg. heeft zon 10 minuten geduurd. de volgende dag heb ik het een stuk rustiger aan gedaan en enkel maar de banken beetje gestofzuigd. maar toen kreeg ik weer heel heftig kramp in mijn rug. verdween ook met zitten na 10 minuten. nu gisteren ging ik met mijn moeder naar de ikea en na 5 minuten lopen kreeg ik weer die vreselijke rugkramp. dus zijn we even gaan zitten en weer verder gegaan maar het bleef dit keer langer aanhouden zon 20min. maar nu had ik het gisterenavond op bed! en ik heb het nog geen 1 keer gevoeld terwijl ik stil lig of zit. ook dit duurde weer zon 10 minuten en trok het weer weg. het zijn echt hevige krampen die voelen als een heftige menstruatiepijn. als het korter zou duren dan zou ik denken aan weeen. maar weeen duren maar 1 munuut en trekken dan weer weg toch? wat kan dit zijn?
hoi het kunnen harde buiken zijn. Dat kan wel eens gebeuren.Soms doordat je druk bent geweest. Soms omdat je baarmoeder een groeispurt heeft, soms door blaasontsteking. Als het blijft even contact opnemen met je verloskundige. Mirjam