Bijna eerste echo... Zo bang, zo zenuwachtig...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shafra, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1,5u. Dan de eerste echo 8w 6d) tenminste ongeveer wat we denken.

Ben zo zenuwachtig, zoveel spanning! Bang dat er geen hartje is, niet klopt, of niets te vinden is :(

Heb al zo weinig symptomen, wat voor mijn gevoel ook niet veel doet. Vooral nu de feestdagen voor de deur staan krijg ik nog meer zenuwen. Wat te doen als het niet goed is?? :(:(:(

Ik moest het even van mij afschrijven, ik hoop dat het goed is. Maar durf daar niet vanuit te gaan...

Pffff.... En dat een tweede zwangerschap zo spannend zou zijn had ik nooit verwacht!

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar, hier ook veel onzekerder dan bij de 1e! Hopelijk heb je zo een mooie echo.

Wij vorige week een echo gehad en uitwendig was er geen hartje te zien, inwendig wel maar nu zit ik dus alweer te twijfelen of het volgende week bij de termijnecho dan wel goed is. Bij mijn 1e was ik net zover zwanger en was het hartje wel prima te zien uitwendig. Grrr wat kunnen we onszelf onzeker maken he?!

Succes en komt vast goed!!!!!!

3. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou je ons op de hooge hoe het is gegaan?

4. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles top!!!! :D :D :D
    Een enorme hartactiviteit te zien, vk stond er versteld van dat deze zo goed te zien was!
    Helaas zaten mijn darmen in de weg om goede echo te maken. Maar voor nu was het prima en over 2 weken weer terug :D
    Bedankt voor jullie steun dames! Zo fijn om zo'n forum te hebben en van je af te kunnen schrijven....

5. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Wat fijn, gefeliciteerd!

6. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0