Vanaf welk moment in jullie zwangerschap waren jullie misselijk? Ik ben net een paar dagen overtijd, heb overigens nog geen test gedaan, maar ben erg misselijk.
Ben nog maar een half jaar geleden bevallen en weet het nu al niet meer precies. Ik dacht rond 5 weken, maar weet het niet meer zeker en het leek me zo vroeg.
bij de eerste was het gewoon normaal zeg maar... Maar bij de tweede was ik zelfs laat waardoor ik me zorgen maakte! het kan zo anders zijn de tweede keer...
Heb net toch maar een test uit de kast gehaald en ik ben inderdaad zwanger!!! Gekkigheid! Ben blij dat ik misselijk ben
Gefeliciteerd !!! Ik ben 4 w 3d zwanger, misselijk was ik een paar keer een beetje geweest, maar vanaf maandag 3 dagen nu, aan een stuk door..
Gefeliciteerd ! Ik was misselijk vanaf de 6e tot de 15e week. Ik dacht dat ik het nooit zou halen Je hoort soms zeggen dat zwangere vrouwen veel vaker misselijk zijn bij een meisje dan bij een jongen, bij wie is dit zo?
Haha ik heb het vandaag precies andersom gehoord! Dat je je vroeg in de zwangerschap beroerder voelt als je zwanger bent van een jongetje als van een meisje haha! Blijft leuk die bakerpraatjes!
Ik met 4 weken al alleen wist pas met 8 weken dat ik zwanger was. Had de link ook niet gelegd dat het daar van kwam. Ha ha. Succes
Ik heb vanmorgen posi getest en van de week al 's avonds weer wat vlagen misselijkheid gehad en 's morgens geen trek. Ook ben ik misselijk als ik moet hoesten.