Heb gisteren en eergisteren een soort bruine afscheiding gehad bij het afvegen. Dacht gisteren dat ik al ongi was dus tampon in gedaan maar heeft niet door gezet, alleen bruine afscheiding en vandaag helemaal niets meer. Kan dit een innesteling zijn? Heb verder ook erg gevoelige tepels en wat pukkeltjes op mijn tepelhof. Wil niet teveel van zwangerschap uitgaan want zit nog maar in de eerste ronde. Liefs Monique
ik had het vandaag tijdens het afvegen een beetje bruine afscheiding, en afentoe lichte krampjes dit is 9 dagen na mijn eisprong. vindt het ook vreemd zal toch niet nu al ongi worden, nod is pas dinsdag.
@ Silvana....had vanmorgen ff hetzelfde en we gaan gelijk! Geen idee wat het zeggen wil. Ga er vanuit dat het weer mis is, maar toch blijft de hoop! Spannend joh! Suc6! Liefs Marjo
Ja, ik heb ook hetzelfde gehad vandaag... kan bijna testen... ben zoooooo benieuwd... Ook pas de eerste ronde, maar wel érg spannend hoor! Succes allemaal! Dikke kus
mijn vriend en ik hebben besloten om binnenkort te gaan proberen om een kindje te krijgen.....ik heb al maanden een cyclus van 25 dagen.... 15 sept was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.....nu heb ik 1 en 2 oktober last gehad van rozige afscheiding.....een heel klein beetje en nu is het al weer een paar dagen gestopt.....ik heb dit nog nooit gehad....ik hoop zo dat het raak is gr Nikky