opeens vollop energie... bevalling in werking of tog niet...????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hey

Vanaf week 30 a 31 heb ik opeens van alles gekregen kwa klachten....
    Slecht slapen of helemaal niet slapen...
    Slecht eten of me helemaal vol proppen...
    Voorweeen, rugweeen en indalingsweeen....
    te hoge bloeddruk en ijzer te kort
    eiwit in me urinie 1+
    veel ziekenhuis bezoekjes...
    En had heel erg weinig energie voelde me echt een wrak :(en voorals afgelopen 2 weken....

Maar sins ik vannacht heerlijk geslapen heb van 3 uur tot half 12 vanmorgen voel ik me opeens een heel ander mens...
    Voel me heel energie vol en heel vrolijk :D

Het lijkt net of ik de hele wereld nu aan kan en aan wil gaan
    Echt een gevoel dat ik weer happy ben en verder wil en niet meer wil klagen over me zwangerschaps kwaaltjes... wat ik voorheen elke keer deed en zag het echt niet meer zitten toen:(
    Maar nu ben ik vollop weer aan het genieten van deze dag en van me zwangerschap voel me echt een happy mama met onze kleine in de buik....

Zijn dit voortekenen nu dat de bevalling in aantocht is of hou ik me zelf een beetje voor de gek...

En hoe komt het opeens dat ik vollop energie zit....
    na 6 weken slecht slapen of helemaal niet slapen...

Heeft iemand dit ook meegemaak of ben ik gewoon uniek :)

2. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha heerlijk om te lezen dat je je vandaag zo goed voelt. Herkennen doe ik het helaas niet zit zelf nog in de fase die je ervoor had, klinkt bijna identiek. Maar ik zou zeggen geniet ervan en laten we hopen dat het zo blijft en de kleine er vandaag nog uitfloept !

Hou ons op de hoogte ben wel benieuwd namelijk :D

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb ooit wel een voorspelling gedaan dat de laatste zaterdag van juli de kleine geboren zou worden of waar is weet ik niet zal wel mooi zijn namelijk...
    want heb al van 3 vriendinnen van mij voorspelt en die waren ook goed namelijk...

Deel Deze Pagina