Moet er toch aan geloven vrees ik, een zwangerschapsBH. Net langs geweest bij de Livera. Zij vroeg mijn huidige maat (75D) en ging vervolgens op zoek naar een 75E. Nu waren het van die slappe BH's en ik wil wat stevigheid voor mijn borsten, dus het was toch niet mijn ding. Maar ik vroeg me ook af: als ik nu een 75E moet kopen en ze groeien verder (help ) moet dan weer een nieuwe BH kopen? Want dan koop ik net zo lief een normale stevige 75E ipv een zwangerschapsBH. Wie helpt?
De cups rekken wel mee. Ik heb in ieder geval geen nieuwe bh's meer gekocht omdat de cups nog goed zijn. Wel heb ik zo'n tussenstukje gehaald voor de haakjes. Daar is het namelijk wel te krap geworden.
goed passen dat is het belangrijkste en ja d ekans bestaat dat je aan het einde toch weer nieuwe b's moet kopen. Een sportbh is misschien ook een idee. die kun je op je schouders ook losser/ vaster doet dus groeien ook we mee maar kunnen ook stevig.
Ik heb (toen mijn eigen bh's te krap werden) gewoon twee meegroeibh's gekocht die op dat moment pasten. En daar doe ik nu dus nog steeds mee. Die tussenstukjes zijn wel nodig. Ik heb ze van mijn moeder gekregen want die had ze nog liggen, maar volgens mij zijn ze niet zo duur.
Ik heb ook gewoon een maatje groter gekocht (dus geen zwangerschapsBH), werkt tot nu toe prima. Nog geen tussenstukje nodig gehad, maar wie weet komt dit nog.
Hier gegroeid van 75D naar 75F, maar gewoon 2 mooie bh's mét beugel gekocht (gyn gaf aan dat het omzin is om alleen maar slappe wappie's aan te doen) en mijn borsten zitten er goed bij.
Hier geen meegroei BH gekocht maar een voedingsbh en 2 (goedkope) BH's die een maatje groter zijn. De voedingsbh zit heerlijk, was wel duur, ruim 50 euro ( Anita ) maar ik wou niet eerst geld uitgeven aan een meegroei BH en daarna nog voedingsbh's kopen.
Oh ja, ik heb de meegroeibh's gekocht bij Hema. Daar zijn ze vrij goedkoop, vandaar dat ik het niet zo'n punt vond. Ik ben blij dat ik nog geen voedingsbh's heb gekocht. Als mijn borsten in de kraamtijd ook nog wat groeien (en dat schijnt vaak voor te komen.) Dan passen die straks misschien niet.
hier hetzelfde..... ennuhhh qua groei valt er echt niets van te zeggen.... is bij mij hier alle zwangerschappen heel anders verlopen......
Ik heb ook die van de hema gekocht rond de 15 weken, toen waren mn borsten toch zeker al van kleine B naar C gegaan. Mn borsten zijn nu tegen het einde weer gegroeit maar de bh blijft erg fijn zitten. Mooi of sexy zijn ze niet maar wel prettig en kosten niet veel
Nou dan ga ik binnenkort een gewone mooie bh kopen met beugel, en laat ik de 'slappe hap' even voor wat die is. Voedingsbh wil ik pas na de bevalling kopen omdat je borsten dan nog best schijnen te groeien. Bedankt voor de reacties!
Hoi, ja mijn borsten zijn van een cub B naar ruime cub E gegroeid en ik heb wel speciale bh's gekocht bij van der linden lingereie, het merk Anita heeft prachtige BH's en zijn ook al direct voedingsbh's. Voel wat je fijn vindt zitten, dat is het belangrijkste!! Goede BH's zijn echt heel belangrijk voor het behoud en vorm van je borsten en dan vooral tijdens een zwangerschap als ze zoveel groeien. Ik geef daar dus wel geld aan uit. Succes, Selma
Selma heb jij dus steeds nieuwe zwangerschapsbh's gekocht als je borsten weer gegroeid waren? (Prachtige naam heft je dochter, Elin. Bij mij nog steeds een favoriet maar mijn vriend wil er(nog) niet aan )
Dragen jullie trouwens BH's met of zonder beugels? Ik heb ze gepast zonder beugel en 1 van de Hema gekocht, maar ik kan er niet aan wennen hoor, zonder beugel. Heb nu dus een voedingsBH met beugel en hoop dat ik dat na de bevalling ook kan verdragen - daarom heb ik er ook nog maar 1 gekocht.
Ik heb vorige week een meegroeibh aangeschaft zonder beugels omdat ik beugels niet meer zo goed kan verdragen.. In het begin gewoon bh's maatje groter aangehad, die had ik nog liggen van twee jaar geleden (ben toen veel afgevallen)..
voedingsbh`s heb je toch gelijk nodig dan? En hier gewoon een maatje groter gekocht, in het begin krijg je stuwing en dan zijn alle bh`s te klein hahaha maar als je een tijdje bv geeft worden ze weer normaal hoor...ja groter dan voor je zwschap dat wel natuulrijk.
Hier gewoon met beugel gekocht, kan dat prima verdragen en het zit mij gewoon veel beter. Ik wil geen borstvoeding geven dus een voedingsbh was niet nodig. Mocht de stuwing komen, is het niet erg als de bh's wat strak gaan zitten: is de stuwing nl. eerder weg , als je borstvoeding wil geven moeten je jongens wel lekker de ruimte krijgen om te stuwen natuurlijk!
k heb de hele zw al een gewone bh aan...voorgevormd..wel een maat groter als normaal..wnat mn oude passen net meer... en heb voro na de bevaling een voedingsbeha...in dezelfde maat als nu...maar er zit genoeg rek in voor als mn borsten nog wat groeien na stuwing etc...van de prenatal...wit met paars...ook voorgevormd