Gevoelige tepels.. auw! ;-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dreamy, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter is verwekt in de maand nadat ik stopte met de nuvaring dus dat wil nog steeds niks zeggen ieder lichaam en elke vrouw is anders, alles kan

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Hallo, ben benieuwd heb het hele topic zo door gelezen en ik duim voor je! Dus ik zal hem blijven volgen ;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Michielle en Mamamirri....kunnen jullie ophouden met dat gezeur naar elkaar! Jullie kunnen elkaar best links laten liggen of het via pb uitvechten. Het is niet de bedoeling dat er topics verstierd worden voor de ts.
    Elmo

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Een aantal cycli heb ik ook gehad dat mijn tepels pijnlijker werden vlak na de eispring. Dit was voor mij dan het teken dat mijn eisprong was geweest. Dit duurde dan tot aan mijn ongesteldheid.
    Ik was toen dus niet zwanger.

Hoe langer ik van de pil af ben, hoe minder last ik daarvan heb.

5. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Herkenbaar ja ... Ik had ook overal last van een paar dagen na mijn eisprong. Ik voelde het zelfs 'innestelen'. :) 8)

Hoop voor je dat het raak is.

xxx

6. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ontpillen kan het bij mij niet zijn omdat ik al ruim 2 jaar van de pil af ben.. Maar goed ik zal gewoon nog even geduld moeten hebben.. Ik hou jullie op de hoogte! ;)

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Alsof de duvel ermee speelt: Ik zit nu 3 dagen voor NOD, en vanuit het niets doen mijn hele borsten pijn! Dus niet alleen mijn tepels, maar van onderuit mijn oksel de hele borst. Ik heb ook de neiging om ze te willen 'ondersteunen', omdat ze zwaar aanvoelen.

Dit is duidelijk een andere pijn als die ik in mijn eerste post beschreef.

Maar of het mijn lichaam is of mijn psyche die een loopje met me neemt, of misschien...?

8. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Katalaya : Ik ga voor je duimen meid!!!! Vrouwelijke lichamen hè hahaha... ;)

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hey hey,

Ik had elke maand last van me borsten na me ei-sprong tot aan me NOD en dan werd ik ongi. De maand dat ik zwanger raakte had ik juist helemaal geen last van me borsten, dat kreeg ik pas een dag of 2 van te voren en kreeg ook geen ongi, dus toen wist ik het wel! En ze doen nu nog steeds verschrikkelijk zeer.
    Het is natuurlijk bij iedereen anders. Iedereen heeft weer andere klachtjes. De tijd zal het uitwijzen of het voor jou idd een teken was dat je zwanger bent geworden deze maand.

10. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Ik voeg me bij het rijtje... man wat doen ze zeer!
    Kan niet meer fatsoenlijk op mijn buik slapen (en dat terwijl ik een klein cupje heb) en in badjas de trap af snellen is er ook niet meer bij.
    Pfft... Zit nu op dag 32 (gemiddelde cyclus 28-31) en heb op dag 27 een bruin veegje gehad en verder niets. Heb al getest maar die was negatief. Afwachten dus! Maar zo pijnlijk als ze nu zijn had ik alleen toen ik de vorige keer zwanger werd.. Over een paar dagen maar weer een testen.

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik zit nu op het moment van mijn eisprong en sinds gisteren zijn mijn tepels ook erg gevoelig.

12. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Hier nog een die enorme pijnlijke borten heeft, moe is en enorme steken heeft. Ik kan niet wachten tot ik weer kan testen!

Bij mij hebben de pijnlijke borsten niet met ontpillen te maken, want ik gebruikte de nuvaring en ben hier al een tijdje mee gestopt. Misschien heeft het bij mij wel te maken met de clomid....we wachten af!

Ik wens jullie ook allemaal veel succes toe, want het wordt weer een spannende periode!

13. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Zie hier de link met symptomen...nu kan ik helemaal niet wachten.

Deel Deze Pagina