Hoi allemaal, Ik heb toch iets raars mee gemaakt vanmorgen. Ik deed een test met een sensitest midstream en ik zag toch echt een streepje in het hartje zeg maar, mijn man heeftb het ook gezien, daarna nog een keer kijken naar de test, is het streepje verdwenen??? Ik snap er helemaal niks van, daarna weer een testje gedaan, toen negatief! Wat moet ik hier nou van denken? maar goed ik denk ik vertel het maar even..
sensitest staat erom bekend vals posi te kunnen geven, al weet ik niet of dat ook voor de midstream is, heb ze zelf nooit gebruikt. je kunt op dit forum zoeken naar ervaringen met die test, of een kv 2 voor 5 euro halen.
dank je voor de reactie, dan haal ik die vanmiddag wel even denk ik, bij jou duurt het niet zo lang meer voordat hij komt! Leuk geniet ervan!
De Kruidvattest komt vaak als beste uit de bus, dus die zou ik zeker proberen. Voor het geld hoef je het niet te laten...
Heb ik ook wel eens gehad, maar dan met een test van CB. Kwam er meteen een streepje te staan, maar die trok ook net zo hard weer weg. Niet zwanger, helaas...
precies. toen ik posi testte zat ik op het toilet met die kv test in mijn handen. dat streepje kwam en ik heb echt letterlijk zitten smeken of ie wilde blijven staan dat deed ie gelukkig, maar ik ken die verdwijnende streepjes wel. heel irritant zijn die...
Inderdaad heel vervelend! Eerst ben je helemaal blij, en dan verdwijnt dat streepje weer.. Ik heb 't ook een keer gehad, en was toen ook níét zwanger.
Ik heb het ook gehad met sensitest...ook een streepje in het hartje en plots weer weg. Was niet zwanger ! Heb je nog een andere test gedaan ?
Hoi, ja ik heb nog een test gedaan van het kruitvat, die was negatief. 2 dagen later werd ik ongesteld, dus ook niet zwanger. Ik doe geen sensitesten meer, ik vond het zo'n teleurstelling, dat wil ik niet meer meemaken, dus ik heb besloten, om echt pas te testen als ik een paar dagen overtijd ben!
Balen voor je meid ! Ik gebruik ze ook niet meer hoor...was toen ook een enorme teleurstelling ! Die van het kruidvat komen wel goed uit de bus hoor ! Zal voor je duimen dat je heel snel wel een positieve test in je handen hebt....succes