Lieve meiden, Ben einde van de week 15 weken zwanger,de eerste 3.5 maand was ik zoooo ongelofelijk misselijk,echt de hele dag door,ik werd er gewoon bang door,maaar nu moet ik zeggen,ik ben niet meer misselijk sinds een paar dagen wat wel een angst mee brengt,ik weet dat er niks aan de hand is,maar misselijkheid confronteert je natuurlijk wel met het feit dat je zwanger bent,en ineens voel je niks meer,dat is wel raar hoor,maar natuurlijk ook een hele opluchting.Ik ben afgelopen Woensdag met mijn vriend naar de verloskundige geweest,en hebben we naar het hartje geluisterd,in het begin kon ze hem niet vinden,die kleine lag lekker hoog en diep die wou niet gevonden worden,ze heeft 10 minuten gezocht en toen kwam de kleine naar ons toe zwemmen,wat ging dat hartje tekeer zeg tot 160 slagen per minuut.Wat was ik trots..en ja toen had die kleine er genoeg van en zwom weer weg. Even voelde ik alle angst niet meer,ik was zo gelukkig,het liefst zou ik elke dag erheen gaan om ernaar te luisteren. Verder mag ik niet klagen,soms heel raar beetje kramp in me bil..waar dat nou vandaan komt hihihi... Van mij mag me buik in iedergeval wel harder gaan groeien nu!
huh hoe kan jij al weten dat je een dochter krijgt? Wel leuk hoor,wij krijgen waarschijnlijk 27 September te horen wat onze kleine word...echt heel spannend!
Dat weet ik nog niet gekkie! Maar de pendel van Sonja voorspelt dit. (en zelf denk ik ook dat ik een meisje krijg in februari) dit heb ik gedroomd nog vóór ik zwanger was.