hey lady's ik heb sinds vorige week echt kleine steekjes in me liezen en vanaf vanmorgen heb ik ook steekjes af en toe in me navel . ik weet dat het met steekjes alle kanten op kan gaan maar kon eigenlijk niet vinden of mensen "last" hadden van steken in de navel!heb ook no over mijn hele buik af en toe een krampje maar voelt anders dan ongi kramp(misschien omdat ik het hoop haha) liefs maloeke
Ik heb wel eens last van enorme steken in mijn navel. Soms lijkt het alsof er iets vanaf mijn navel tot aan mijn vagina trekt. Klinkt vreemd maar het lijkt alsof iets die 2 met elkaar verbind en voel het dan enorm trekken. Kan dan soms niet eens meer rechtop staan.. Wat dat is? werkelijk geen idee :scratch:
haha gerrina idd zo voelt dat!ben blij dat jij dat ook hebt dan weet ik dat ik niet uniek ben!! thanx voor jullie reacties veel liefs maloeke
Nou ik heb op dit moment steken in me onderbuik en lager ook wat hoger soms in me onderug en me liezen door trekend naar me benen Echt geen fijn gevoel ik heb het nu goed uit gerekend en vandaag zou me innestelings dag zijn merk het wel maar lig nu een beteje te woelen in bed met laptop op me schoot
haha idd weten we nog niet wat het is!!weet alleen dat het echt ff pijn kan doen!krijg nu ongi krampen dus denk door naar de volgende ronde! liefs maloeke