gevoelige tepels ineens weg? wel nog andere sympt.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sabrinakenneth, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ik was een beetje ongerust..

mijn voornamelijkste zwangerschap symptomen zijn overmatig speekselen en gevoelige tepels (en bandenpijn/menstruatiekrampen/ groeipijn)

ik heb sinds ik het ontdekt heb op 9 dpo al gevoelige tepels tot deze ochtend... ze zijn weg, aan de linkerkant nog héél lichtjes recht totaal niet (maar deze borst is zoiezo kleiner en minder gevoelig)

moet ik me ongerust maken of is het heel normaal dat het nu komt en gaat?

gisteren nog een (laatste) test gedaan en die was mooi opgelopen en nu zo donker als het controle streepje

mvg

2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Kan heel goed hoor, symptomen kunnen wisselen en komen en gaan. Geen zorgen maken. Hier bij beide zwangerschappen naast vermoeidheid nergens last van gehad.

Zou ook niet meer gaan testen, dat is overbodig en dat kan je alleen maar onzekerder maken.

3. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    dank je! stelt me gerust :)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Veel/weinig symptomen.... het zegt helemaal niets over het wel/niet goed verlopen van je zwangerschap....al kan ik me goed voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Ik heb bij alle drie zwangerschappen zeer weinig symptomen gehad, nooit misselijk, geen pijnlijke borsten (... alleen bij de tweede gehad), alleen maar de vermoeidheid in de eerste weken. Heb toch twee zeer gezonde meiden rondlopen.

5. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    fijn marjanneke!!! hopelijk gaat het bij mij ook zo vroeg

6. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Meis, ik had precies hetzelfde. En maakte mezelf gek. Symptomen komen en gaan. Xxx

Deel Deze Pagina