Zwanger, maar roze slijm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Evy77, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Weet sinds gisteren dat ik zwanger ben.
    Dit via bloedtest bij ha, maar nog vrij pril, waarde maar 36 wanneer het 100 zou moeten zijn. Toch ha zei dat het in principe een positieve uitslag was.

Had maandag een beetje last van roze slijm (héél licht) en nu vandaag terug. Ik maak me een beetje ongerust! Heeft iemand anders dit ook al gehad?

Groetjes,
    Evy

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    kan nu nog vana lles zijn maar ik heb het ook gehad tot een week of 9 kan al vroege innesteling zijn of je lichaam die eigenlijk denkt ongesteld te worden.
    even afwachten maar.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb het gisterenmorgen ook gehad, weet niet precies wat het is maar ik ga er vanuit dat het deze keer gewoon goed gaat.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

5. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk is alles goed.

Liefs wolly :)

6. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Evy, hopelijk maakt je HCG de komende dagen sprongen omhoog en is alles goed! ;)

8. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :)

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    roze slijm wil vaak niets zeggen... pas als het echt donker word of fel rood zou ik me echt zorgen gaan maken! geniet van je zwangerschap en wacht af. en kijk wat de natuur voor jou in petto heeft

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Hallo Evy,

Allereerst gefeliciteerd!

Ik snap je ongerustheid. Ik heb vanaf een week of 5/6 tot nu ook bruin verlies. De verloskundige vertelde dat het niets was om je ongerust te maken, tenzij het op een menstruatie gaat lijken en je ook behoorlijke buikpijn krijgt. Een druppel rood bloed ter grootte van een euro is ook nog geen ramp.
    Vandaag heb ik een echo gehad en alles deed het. Het hartje klopt mooi en het groeit op schema.
    Dus maak je vooral niet al te ongerust.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Het wilt niks zeggen idd,bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook 2 keer gehad,was toen wel wat verder in de zwangerschap dan dat jij nu bent,
    bij mijn mk,begon het met roze afscheiding wil je niet bang maken,maar dat zette gelijk door s'avonds in rood,en bij deze zwangerschap heb ik het ook 1 keer gehad,1 veeg roze slijm,

Deel Deze Pagina