Oke ik heb afgelopen week een paar dingen beschreven waar ik last van had en die misschien konden duidden op een zwangerschap. veel afscheiding, wit constant soort lichte ongikrampjes (een week lang af en aan) en pijn in mijn oksels., buitenkant borsten. over twee dagen heb ik mijn NOD. Ik heb nu roze slijm, zat niet eens in mijn onderbroek maar alleen op het papiertje. Als ik normaal ongi wordt krijg ik eerst zeer pijnlijke krampen en komt de ongi vrij snel en hevig op gang. Nu dus echt geen pijnlijke krampen. zou het...........
pfff wat is dit verschrikkelijk zeg. ik wil de klok ff een week vooruit draaien dan kan ik tenminste testen haha.
Ja absoluut. We hebben flink geklust rondom mijn ei. op maandag 31 juli en 1 augustus heb ik mijn ei gevoeld. de zaterdag ervoor geklust, de maandag geklust en de dinsdag geklust. ik heb opzich wel goede hoop. maarja het is ronde 1. Ik ben niet aan de pil geweest sinds jaren. ik zei tegen mijn vriend ook het zou zomaar maanden zo niet een jaar kunnen duren, dus ik rekende niet eens op ronde 1. maar als ik dan allemaal dit soort dingen heb dan krijg je wel de kriebels hoor.. pfff warm hier
nu heb ik wat krampjes gekregen, wel wat erger als de afgelopen week, maar nog lang niet wat ik normaal heb. in mijn ogen is het nu echt 50%/50% zet de ongi door, of ......
Ik had precies hetzelfde, Angel Had ook het gevoel dat het allemaal anders was deze keer, precies zoals jij het omschrijft. En dan die week voor je NOD duurt zo vreselijk lang. Je probeert er maar niet aan te denken maar dat lukte mij dus echt niet. Helaas ben ik nu toch ongesteld geworden. Dus voor mij zit het er deze maand niet meer in. Ik hoop voor jou dat het positiever uitvalt Ik zal voor je duimen Liefs, Gerrina
dat roze slijm dat doet t m.dat lijkt wel errug erop dat het misschien zo is.hoelang ben je bezig eigenlijk? ben benieuwd naar je uitslag. spaaannend
voor het echie zijn we voor het eerst bezig. het afgelopen half jaar zijn we niet echt voorzichtig omgesprongen met anticonceptie. Daarbij ben ik al jaren niet meer aan de pil. Maar niet zozeer mijn gevoel alswel al die vage symptomen doen me vermoeden dat ik zwanger ben. Ik vindt het allemaal heel eng, daarbij beginnen nu dus die ongi krampjes op te zetten. dat zegt op zich nog niks maargoed ik ga hopen dat het niet doorzet.
dankje wel, maar ik begin zelf nu te denken dat het wel ongi gaat worden. krampjes worden almaar heviger,............ vanavond of morgen weet ik meer. als dan de hel is losgebroken...
en nu een half uur later zijn de krampen verdwenen. maak mij ff gek hier..... Als ik ongi wordt heb ik een halve dag NON STOP hevige krampen.
Ik hoop het voor je meis!!!!! Helaas maakte het bij mij niet uit hoe goed we hadden geklust rond de eisprong....dat heeft na 5 maanden nog niks opgeleverd...
neej ik weet het dat hoor ik heel vaak! Maarja je gaat dan toch denken dat je alles hebt gedaan wat je kunt en als dan de natuur nog niet begrijpt wat ie moet doen is ie goed gek haha. En het feit dat sommige meiden meer dan een jaar wachten voordat ze zwanger worden houdt me op de been. Ik verwacht niks, dan valt het alleen maar mee. stiekem hoop je toch......
het beetje bloeden is gestopt. is beperkt gebeleven tot nog niet eens een OB vol, met lichtroze bloed/slijm. krampen waren dus al weg. net heerlijk gegeten, binnen 15 minuten na het eten naar de wc gerend, om alles er weer uit te gooien....................
hallo Ik had dat dus ook, die krampjes. Op het moment dat ik een test wou doen, van die bruinige afscheiding . Ik dacht, de test hoeft ook niet meer, ook een ob in gedaan maar later was er nog niks, een test gedaan en jahoor, hartstikke zwanger, dus............................ moeilijk of niet die 2 dagen!! Succes. ben benieuwd
Spannend angeleyes!!! Ik heb ook van dat slijm, en zit ook nu rond de tijd dat ik ongi moet zijn/worden.... d'r op of d'r onder he?
gefeliciteerd anoniempje!! klinkt hoopvol hey fafnir spannend dus. maarre heb je nog niet getest dan? je bent al twee dagen overtijd of klopt dat niet?
Hallo angel Eyes, wat spannend allemaal zeg, ik zelf kan ook niet wachten die laatste dagen. getver wat een rot tijd. Ik heb zelf ook van krampen Non stop vanaf mijn eisprong maar ik hoef niet te Spugen. had je dat gelijk na je eisprong of later? ik sprak gisteren een meisje en die werd gewoon 3 dage ongi , maar ze geloofde niet dat ze niet zwanger was. zij toch testen ja hoor gewoon zwanger. gek he! nouik hoop dat het raak is voor je en ook een beetje voor mij. heb alleen een slechte maand gehad blaasontsteking gehad en in een warmbad gezeten. zijn niet echt 2 positieve momenten voor een innesteling heb ik gelezen. nou ja we zien wel