Raar gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tania, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben. Nu heb ik de hele tijd het gevoel dat ik toch ongesteld ben geworden omdat ik iets "voel lopen". Dat blijkt dan steeds slijm of afscheiding te zijn, maar ik voel het bijna de hele dag.
    Hebben meer dames dit (gehad)?

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    mag ik je dan eerst van harte feliciteren!!!
    Zoals ik hier heb gelezen (ben zelf nog niet zwanger) hebben veel vrouwen hier meer last van tijdens de zwangerschap, dus het is vrij normaal!
    Dat je het voelt lopen, heb ik nu ook wel vaker... geen zorgen over maken! geniet!!!

Liefs

3. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    HI he he ja dat heb ik ook, lijkt wel of ik incontinent ben. Maar gelukkig heb jij het ook.
    Het is een heel rot gevoel maar het schijnt je baarmoeder te zijn dus dat is goed.

Nou ben benieuwd wanneer het minder wordt, want ik vind het niet echt prettig hihi.

En van harte en geniet er lekker van ! ik ben ook super blij en vandaag zijn we 5 weken!!

Gr Sun

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik ben niet zwanger, maar heb dat gevoel ook steeds. Misschien dan toch zwanger? ;) Ik ga dan ook steeds naar het toilet en dan zie ik alleen dikkig wit slijm (sorry!).. Heb jij dat dan ook? Ik heb afgelopen dinsdag getest, negatief :(

Liefs!

5. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Bij mij was het niet wit, maar doorzichtig. Een beetje zoals vruchtbaar slijm maar dan niet zo erg rekbaar (snap je het nog:D)
    Nu lijkt het meer een beetje gelige afscheiding te worden.

Ik hoop voor je dat het bij jou ook wat goeds betekent. Zo te zien heb je vorige keer erg lang op je ongesteldheid moeten wachten. Succes!

6. ger29

ger29 Actief lid

10 feb 2009
    162
    0
    0
    hoi
    ik heb daar ook last van
    en heb ook nog regelmatig ongi gevoel
    maar dat zal er allemaal wel bij horen
    gefeliciteerd trouwens

7. happymama

happymama Niet meer actief

hey meid
    gefeliciteerd!!!
    geniet er lekker van hoor . ik had dat ook , soms kun je ook een beetje ongi pijn hebben maar t begint allemaal wat te groeien dus hoort er allemaal bij, ook is t miss wat onzekerheid je voelt van alles .
    toen ik net zwanger was lliep ik voordurend naar de wc om te kijken of ik niet ogi was geworden hahahha.
    geniet er van

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat heb ik ook. Vind het af en toe wel een beetje vervelend, maarrr dat heb ik wel over voor ons ukkie!

Gefeliciteerd trouwens ! :):)

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hihi hier precies hetzelfde !! duurde ook wel een paar weken.. nu is het een beetje minder geworden hoor..
    En ik liep ook elke 5 minuten naar de wc om te checken..

Dus... GEFELICITEERD !! :D

10. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Tania,

Wij zijn net zover ! Ik herken dat ook "iets voelen lopen"...... Het is inderdaad slijm of afscheiding. Volgens mij wordt nu de slijmprop ontwikkeld om de baarmoeder te beschermen.

Heb geen ongi gevoel in mijn buik, dat had ik vorige week in de periode toen in ongesteld had moeten worden.

Succes !

Liefs Lisacar

11. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Nee bij mij is het ongi gevoel inmiddels ook over gelukkig!

12. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Het is allemaal door de baarmoeder, dat gevoel, die moet nu zo hard werken en alles op zijn plaats houden. Dus dan lijkt het net alsof je doorlekt, maar het is gewoon van je baarmoeder en ze zeiden mij dat je je geen zorgen hoeft te maken.
    ook voel je het de ene keer veel meer dan de andere keer, en dat is ook zo met je borsten, zo zijn ze heel gevoelig en dan weer wat minder.

Succes

Deel Deze Pagina