Hallo Ilse, Misschien een rare conclusie, maar ik heb het idee dat ons kindje wanneer het bv krijgt, veel bozer is. ik zal het even uitleggen. Jinne heeft door de zware bevalling 21 april 2008 (sterrekijker en vacuumpomp) een rare start gehad. Dmv osteopathie en homeopathie is dat nu veel beter/ zo goed als over. Ik heb vanaf het begin bv gegeven, tot begin okt. dit jaar. Toen was Jinne zo verkouden, dat hij niet aan de borst kon drinken. In de dagen die volgden werd hij steeds rustiger, relaxter, ging makkerlijker slapen, etc. Na ongeveer 1 week toch weer begonnen met bv, omdat hij erom vroeg, maar ook ivm zijn weerstand (leek me dit toch beter). Het is alleen wel zo dat sinds ik weer begonnen ben, Jinne weer veel bozer is, weer overstrekt, ongeduldiger is, etc. Kan dit door de bv komen? (teveel energie hierdoor oid?). Alvast bedankt voor je reactie.
Hallo, Ik kan op basis van je mail niet zeggen of het direct door de BV komt. Je zou kunnen denken aan de houding. Misschien dat de manier van aanleggen toch een bepaalde druk geeft op plekken die bij hem gevoeliger zijn door de hele bevalling. Je kan evt ook denken aan een allergie maar goed daarvoor zie ik in jouw verhaal niet echt kenmerken van , anders dan het "bozige' gedrag. Misschien een mogelijkheid om in overweging te nemen. Succes Ilse