Als ik vanochtend op cyclusdag 21 een positieve ovulatietest had (dipstick en smiley).. En heb op cyclusdag 16 savonds laat gevreeën zonder voorbehoedsmiddel.. En gisteren en vanacht ook gevreeën, maar voor het zingen de kerk uit... ... dat het raak zou kunnen zijn? klein hè? (Beginnen officieel december, maar ik heb geen geduld )
Natuurlijk kan dat: ik heb dat toch voorspeld zonder gekheid, volgens mij is de kans klein, maar is er wel een kans, want ook bij "voor het zingen de kerk uit" komen en wat zaadcellen vrij en zaad kan tot een week blijven leven. Maar als jij nu een positieve ovulatietest is het beste wat je kunt doen, hem vanavond en morgenavond verleiden, en dan zorgen dat die voor "vol" gaat
Tried my best maar gaat 'm niet worden.. En niet zeggen dat ik vruchtbaar ben is geen optie, ga niet stiekem lopen doen
Geen geduld,dat is te merken...haha Ik denk ook dat de kans klein is aangezien binnen 24-48 uur je eitje springt. Maar wie weet!!
Het kan zeker ! Ook bij het voor het zingen de kerk uitgaan zwemmen er zaadjes in het voorvocht. Ook kunnen zaadjes best een tijdje overleven in je lijf .
Oh Ytest waarom begin je niet gewoon? Wat maken die 2 maanden nou nog uit joh.... En ja kans is niet heel groot van voor het zingen de kerk uit en op dag 16 zou misschien net weer iets te vroeg zijn.... maar een kans is er altijd
Haha ja manliefffffffffffff heeft z'n zinnen op december gezet en er is geen speld tussen te krijgen!
Als hij december wil dan moet hij condooms gaan gebruiken of geheelonthouding. Voor het zingen de kerk uit is geen voorbehoedsmiddel en je kan er gewoon zwanger van worden. Hij doet nu moeilijk maar loopt wel risico. Ik heb dan liever 2 maanden echt plezier in bed en all the way, dan deze pubermethode waardoor je alsnog niet veilig bent.
Jeeeeeeeeeetje meid Maar als die kerel van je niet wilt waarom gebruikt hij geen condoom dan? Lijkt me ook nu niet echt leuk om op deze manier maar iedere maand te hopen dat het raak is. Bedoel het niet lullig he
Begrijp jullie wel hoor... Maarja die rubbers vind ie ook niet fijn! Ik ook niet trouwens.. Ik moet maar gewoon nog een week of 8 geduld hebben..
Tja lekker dubbel die kerel van je En als je dan tegen hem zegt dat de kans groot is dat je nu zwanger kunt raken wat zegt hij dan?
Gewoon zeggen of met rubbers of niet. Dit geeft jou alleen maar onnodige stress en hoopvolle verwachtingen.
niet aanvallend bedoeld, pure intresse.. maar waarom gebruik je ovulatietesten als jullie nog niet bezig zijn met zwanger worden?! ik denk trouwens dat de kans klein is, maar niet onmogelijk (weet hoe frustrerend het is als je man een bepaalde datum in gedachte heeft)
Ik heb toen we voor nr 1 gingen na tien jaar pil ontzettende lange cycli gehad, en ik wilde deze keer na de bevalling gewoon weten hoe m'n cyclus in elkaar gaat zitten
Sodeju hij doet wederom vreselijk zeer! Al een half uurtje, precies als de vorige keer! Wordt een klein beetje spannend dan, voor die paar procent kans.. Nu 6 dagen geleden..