gevoelige tepels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lindatje, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindatje

Lindatje Nieuw lid

30 jun 2008
    2
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Ik heb nu al een aantal dagen last van pijnlijke tepels. De zijkanten, de onderkant en de bovankant van mijn borsten zijn ook pijnlijk (vooral bij het aanraken) De puntjes van mijn tepels zijn wit en echt heel pijnlijk als je eraan zit!
    Ik heb nu al ruim 6 jaar een spiraaltje, normaal blijf deze 5 jaar zitten, maar omdat wij bij de laatste controle (vorig jaar maart) binnen nu en 2 jaar een kinderwens hebben kon de spiraal nog 2 jaar blijven zitten. De kans op zwanger raken, ondanks dat de spiraal erin zit, is daardoor wel groter!

Ik ben nu ongeveer 10dagen overtijd! Ik twijfel een beetje of ik wel of niet een test ga doen. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? Of weet iemand wat het anders zou kunnen zijn?

Gr Linda

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Het kan ik had ook veel last van me borsten!

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi Lindatje,

Het kan ook zijn dat de hormonen van je spiraaltje zijn uitgewerkt en je eigen lichaam weer flink aan de slag gaat. Ik had precies hetzelfde toen ik van de pil afging in de eerste 2 maanden. Heel vervelend (en pijnlijk), maar bij mij is dat nu weer vanzelf weggegaan.
    Misschien ben je natuurlijk ook wel zwanger!
    Spannend hoor allemaal!

Groetjes Banjabes

4. Lindatje

Lindatje Nieuw lid

30 jun 2008
    2
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Hallo Banjabes

Bedankt voor de je reactie.
    De gynaecoloog zei bij de laatste controle dat er in het spiraaltje inprincipe voor 5 jaar hormoon in zit, het is natuurlijk niet dat na die 5 jaar gelijk al het hormoon op is, maar het geeft dan nog vrij weinig hormoon af! Wie weet is het inderdaad wat je zeg, al hoop ik stiekum toch dat er een zwangerschap in zit! Ik wacht gewoon even af!

Groetjes

Deel Deze Pagina