Herkent iemand dit? Ik heb vanmorgen pregnyl gespoten en heb nu een hele gevoelige mond, tong en lippen.. Ik heb eerder al eens chlomid gebruikt en daar was ik allergisch voor, ik kreeg toen ook een hele rode opgezwollen tong! Ik weet niet of dit normaal is na pregnyl..ik kan het nergens terug vinden.
lijkt me een overgevoeligheidsreactie ja. ik gebruik ook pregnyl, maar herken het niet. Heb alleen een opgezwollen buik.
Hoi, Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met een arts of huisartsepost gezien je reactie op clomid gebruik. Deze link geeft uitleg over pregnyl en ook de mogelijke bijwerkingen. Pregnyl - Medicijnen & Bijsluiters - ConsuMed Succes!
Nee, herken dit niet. Ik gebruik Ovitrelle, bijna hetzelfde als Pregnyl. Inderdaad, neem even contact op met het ziekenhuis e/o behandelend arts. Succes meissie!
Nu vanmorgen toen ik wakker werd was het helemaal weg!(gelukkig) Het zal inderdaad wel een overgevoelige reactie zijn geweest.. Ik zal het volgende keer opnoemen.. bedankt voor jullie reacties!