Hey meiden, ik wil graag jullie hulp.. Dit is mijn eerste ronde met ovu-testen. Alleen blijven ze positief ?! Ik zal een fotootje erbij zetten, dan kunnen jullie kijken en je oordeel geven ! Alvast bedankt. View attachment 61959
Hoi,ik vind ze eigelijk te licht voor positief....Ik zou nog even doortesten.........Een positieve test zie je echt duidelijk,heb ook foto in album,misschien heb je er iets aan? Succes liefs Erlida
Hoi Erlida, bedankt voor je antwoord. Heb je foto's bekeken, maar bij jou worden ze na een paar dagen al posi, bij mij gaat het al vanaf dag 6 zo, en de ene dag is hij veel donkerder als de andere. Dag 6 en 11 zijn het donkerste..
Hoi,Moet je even op alle albums drukken.Ik heb er een setje van novemer instaan die zijn van 10 dagen,daar teste ik ook vrij donker steeds,totdat ik echt een posi zag,dat is de onderste ik het rijtje november....
Dank je wel Elida, nu weet ik dat het goed is.. Maakte me al zorgen. Nou dan ga ik gewoon vrolijk door met testen ! Dank je wel. Gefeliciteerd trouwens
Ik heb ze ook zo donker en dus niet positief... Vervelend wel maar ooit komt dat overduidelijke streepje wel weer zeker? 8) Succes meid!
Even een hart onder de riem: Zit ook op dag 17 en ook van die nutteloze streepjes. Weet van eerdere maanden dat een positieve test echt veel duidelijker is dus we testen vrolijk voort