blijft baby aan een kant liggen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Donna35, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donna35

Donna35 Lid

30 jul 2008
    88
    0
    0
    Brabant
    Ik ben heel benieuwd of de baby aan een kant blijft liggen ,bij mij lijkt het namelijk wel zo....ben nu bijna 22 weken en voor zover ik weet ligt ie al een paar weken zo!
    Bij de 20 weken echo lag ie ook al rechts!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    In de loop de tijd draaid je kleine ook wel weer hoor.

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Mijn buik is al een hele tijd niet symetrisch.
    Als ik op mijn rug lig zie je rechts een bobbel en links loopt mijn buik meer naar onderen. Ik denk dat het zijn/haar rugje of kontje is.
    Schijnbaar ligt ie dan zo het fijnst?
    Maar inderdaad ook altijd hetzelfde, terwijl ie wel veel beweegt.

4. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    In het begin draaide de kleine bij mij heel veel. Bij iedere controle lag ze weer anders. Sinds ze definitief met haar hoofdje omlaag is gaan liggen, ligt ze hetzelfde. Rond 30 weken is ze ook gaan indalen...bij mij ligt ze sinds die tijd met haar ruggetje in mijn linker zij en met haar voeten trapt ze in mijn rechter zij.

5. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Mijn kleine meid ligt afwisselend met rug links of rechts en toch ligt ze al goed ingedaald!

6. myangel

myangel Nieuw lid

15 okt 2008
    1
    0
    0
    ik wou eens weten wat die pijn links onder me buik is is dat misschien dat je baar moeder gaat uit rekken ofzo

7. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    bij mij draaide de kleine ook nog in week 38 en was ook al ingedaald.

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik voel mijn baby meestal links in mijn buik liggen. Vaak zit daar ook helemaal een bult (waarschijnlijk zijn billen). Ik heb zijn lijfje nog nooit rechts gevoeld. Kennelijk vindt hij het gewoon prettig zo. Hier evengoed ook veel gespartel, en ik voel zijn voetjes soms beneden, en soms hoger. Hij beweegt dus wel veel.

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    de kleine ligt bij mij toch het liefst aan de rechterkant met haar ruggetje en billen maar soms ligt ze ook wel es links en ze is al flink ingedaald en vast in de bekken , dus het maakt niet uit , hoeveel week je bent , de kleine kan nog tot de bevalling alle kanten op , ook al ligt de kleine al vast in de bekken..
    en zekers als je ''nog maar'' 22 week bent ... !

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier is de kleine ook al ietsjes ingedaald, maar ligt ook nog het ene moment rechts en dan weer links met het rugje. Dus het kan echt nog wel veel draaien hoor, helemaal met 22 weken!

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mijn zoontje lag vanaf 20 weken constant hetzelfde... aan dezelfde kant... op dezelfde zij....
    Wel met het hoofdje naar beneden... maar hij was ook helemaal niet ingedaald!

Zelfs de vk vroeg toen aan mij: ligt hij wel eens anders..?!

Nu is hij 21 maanden oud...en ligt hij nog altijd op die zij te slapen.....!

Dus tja ze hebben inderdaad nog ruimte om te draaien... maar ze kunnen wel hetzelfde blijven liggen!

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij ligt de kleine al vanaf dat we het kunnen voelen het zelfde...
    Als een halve maan tegen mijn middenrif aan, hoofdje links naar beneden en voetjes recht naar beneden...
    Zo ligt ze nu nog helaas...

13. liss10

liss10 Lid

7 okt 2007
    94
    0
    0
    Bij mij lag hij/zij vanaf week 17 links (voor de kijkers rechts), koppie beneden, kontje tegen mijn ribben en voetjes rechts in mijn zij......tot afgelopen maandag. nu is het precies andersom, alles rechts. Dus het kan (letterlijk) nog alle kanten op.

14. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    vanmorgen weer naar verloskundige geweest is vandaag uitgerekende datum.
    En beebje was weer gedraaid.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee. Bij mij lag ie tussen week 20 en week 35 aan de rechterkant. En bij de controle in week 36 zat zijn hartje opeens aan de linkerkant.

16. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    haha links een bobbel en dan weer rechts een bobbel maar meestal toch wel rechts bij mij! ze hebben vaak al een favoriete plekje (klinkt lief he?!)

17. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    mijn beebje ligt naar rechts in mn buik daarom kon de vk het hartje ook niet horen de laatste keer ,ben ik nog speciaal naar het ziekenhuis gegaan voor een echo voor de zekerheid maar net vannochtend het hartje gehoord en klinkt heerlijk heel snel en levendig
    zwijmel zwijmel 8)
    maar beebje ligt dus lekker rechtsondderin omdat mijn baarmoeder opzij is gekanteld

Deel Deze Pagina