Help, 18 jaar en al zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sam90, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam90

Sam90 Nieuw lid

21 jul 2008
    3
    0
    0
    Hee lieve mensen,

Ik ben nieuw hier en zat een beetje te googlen naar symptonen van zwanger zijn en toen kwam ik op dit forum dus heb ik me maar geregristreerd omdat ik wat vragen heb..
    Ik heet Sam ben 18 jaar en ben afgelopen weekend voor het eerst met mijn vriend naar bed geweest.. Was voor mij de eerste keer. Ik ben wel aan de pil, maar we deden het niet met condoom.

Het deed zeer, maar hij kwam wel klaar..
    Misschien overdrijf ik nu, maar ik maak me lichtelijk zorgen want sinds het is gebeurd voel ik me soms misselijk, had vandaag last van mijn borsten, moet ik vaak naar de wc, had gister last van diaree, vandaag niet zo en soms hoofdpijn en voor de rest ook moe. (Maar die vermoeidheid kan ook komen omdat ik afgelopen 14 dagen op vakantie was geweest in Salou, werd veel gefeest dus daar werd ik ook wel moe van).
    Maar misschien stel ik me nu aan, alleen maak me wel eenb eetje zorgen, is het naief om me zorgen te maken of juist niet?
    Wat trouwens ook wel balen is, ik ben dan wel aan de pil, maar wel aan één van de lichtste omdat ik niet wou aankomen van de pil, Lovette heet het. Het is dan wel een pil, maar wel een lichte, maakt dit verschil?
    Moet ik een test doen vinden jullie of zijn dit geen symptonen voor een eventuele zwangerschap.

Groetjes Sam,

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk dat je je eigen druk maakt om niet omdat je niet binnen een paar dagen zwanger kan zijn ik bedoel dus de in nesteling.en omdat je ook aan de pil bent en je waarschijnlijk geen eisprong hebt.

3. Sam90

Sam90 Nieuw lid

21 jul 2008
    3
    0
    0
    Oké, ik hoop dat je gelijk hebt! :)

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als je afgelopen weekend seks hebt gehad, kun je nu echt nog niet voelen of je zwanger bent. Je bent aan de pil en ik neem aan dat je die elke dag neemt, dus in principe word je dan niet zwanger (uitzonderingen daargelaten).
    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je je van alles inbeeldt. Mocht je niet ongesteld worden, dan moet je even een testje doen.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Afgelopen weekend, oftewel, zaterdag de 19e? Dan kan je echt nog geen symptomen hebben hoor...

6. Sam90

Sam90 Nieuw lid

21 jul 2008
    3
    0
    0
    Oké gelukkig, ik dacht ook al wel dat ik me veel te druk zou maken.
    Nou ben blij dit te horen, want zou er eigenlijk echt niet aan moeten denken :oops: ..
    Is wel een opluchting :). Bedankt!

7. Lieee

Lieee Lid

22 jul 2008
    17
    0
    0
    Halloo ik ben ook 18 jaar en ik denk ook dat ik zwanger ben.. Maar kan je na2,5 week al symptomen krijgen? Want het rommelt heletijd bij mijn darmen en mijn ontlasting is ook nog steeds dun (sorry) gister had ik hele erge kramp moest gewoon even gaan zitten op het werk. vandaag heb ik er niet zoveel last van gehad alleen een opgeblazen gevoel dat had ik gister ook. Ik vertrouw het niet helemaal het voelt van binnen allemaal anders dan normaal.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

8. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    Sam, maak je niet te veel zorgen. Als je netjes de pil bent blijven slikken, de pil niet hebt uitgebraakt of hevige diarree hebt gehad, werkt lovette net zo goed als een ander merk.
    Misschien dat de ervaring van de eerste keer ook veek met je heeft gedaan. Zeker als het wat pijnlijk was, kan je daar ook nu nog wat last van hebben hoor.

En als je je er veel zorgen om maakt toch zwanger te worden, kan je ook altijd de komende tijd een condoom erbij gebruiken.

groetjes.

9. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Lieee, als ik jou was zou ik gaan testen als je overtijd bent. Want rommelende darmen hoort wel vaak bij de eerste symptomen. Succes!

Deel Deze Pagina