Inmiddels al 4 maand bezig met ovulatietesten en altijd duidelijk mijn eigen gevonden en cyclus max 34 dagen gehad. Nu blijven mijn ovulatietesten elke dag op het zelfde en heb ik nu geen idee of ik een "hele" late ei heb of wat dan ook haha! Wordt er een beetje onzeker over. Test 3 had ik veel gedronken vandaar dat die licht tot niet zichtbaar was. Bedankt ladys!
Ik zie dat je soms pas einde van de middag test. Ik zou om bijv 11 en 19 uur testen om te voorkomen dat je je ei mist
Ik vind die laatste van cd 19 wel positief hoor. Je test kan daarna nog enkele dagen positief blijven. Temperatuur je er ook naast?
Ik werk soms dagen van half 10 sochtends tot kwart over 10 savonds dus ben niet heel flexibel in verschillende tijdstippen. Net ook zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Ik temperatuur niet.. Ik wil er niet te groot ding van maken aangezien we er nog niet zo lang mee bezig zijn.
Aangezien de zwangerschapstest negatief was heb ik een ander merk ovulatietest gedaan... ik dacht misschien is de test niet juist maar ook deze blijft donker aangeven.. als ik mijn cyclus gemiddeld uitreken van de laatste 3 maanden zonder pil zit ik nu op 8dpo dus dat zou ook te vroeg zijn voor een zwangerschapstest.. we hopen het zo maar pff ik had me nog zo voorgenomen om niet te veel testen te gaan doen tot m'n nod.