Ovulatietest willen jullie meekijken ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ilse23, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse23

ilse23 Actief lid

16 jan 2017
    283
    186
    43
    Vrouw
    Kinderopvang
    veluwe
    Inmiddels al 4 maand bezig met ovulatietesten en altijd duidelijk mijn eigen gevonden en cyclus max 34 dagen gehad.

Nu blijven mijn ovulatietesten elke dag op het zelfde en heb ik nu geen idee of ik een "hele" late ei heb of wat dan ook haha! Wordt er een beetje onzeker over.

Test 3 had ik veel gedronken vandaar dat die licht tot niet zichtbaar was.

Bedankt ladys! [​IMG]

2. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Kan je niet zwanger zijn?

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik zie dat je soms pas einde van de middag test. Ik zou om bijv 11 en 19 uur testen om te voorkomen dat je je ei mist

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik vind die laatste van cd 19 wel positief hoor. Je test kan daarna nog enkele dagen positief blijven. Temperatuur je er ook naast?

5. ilse23

ilse23 Actief lid

16 jan 2017
    283
    186
    43
    Vrouw
    Kinderopvang
    veluwe
    Ik werk soms dagen van half 10 sochtends tot kwart over 10 savonds dus ben niet heel flexibel in verschillende tijdstippen.

Net ook zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief.

Ik temperatuur niet.. Ik wil er niet te groot ding van maken aangezien we er nog niet zo lang mee bezig zijn.

6. ilse23

ilse23 Actief lid

16 jan 2017
    283
    186
    43
    Vrouw
    Kinderopvang
    veluwe
    Aangezien de zwangerschapstest negatief was heb ik een ander merk ovulatietest gedaan... ik dacht misschien is de test niet juist maar ook deze blijft donker aangeven.. als ik mijn cyclus gemiddeld uitreken van de laatste 3 maanden zonder pil zit ik nu op 8dpo dus dat zou ook te vroeg zijn voor een zwangerschapstest.. we hopen het zo maar pff ik had me nog zo voorgenomen om niet te veel testen te gaan doen tot m'n nod.[​IMG]

Deel Deze Pagina